۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲

مدیرکل ‌تعاون، کار و رفا اجتماعی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

جشن‌ بزرگ روز کارگر در کرمانشاه برپا می‌شود/تجلیل از کارگران برتر

جشن‌ بزرگ روز کارگر در کرمانشاه برپا می‌شود/تجلیل از کارگران برتر

کرمانشاه- مدیرکل ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری جشن بزرگ روز کارگر با حضور بیش از هزار نفر از کارگران و تجلیل از کارگران برتر استان در این جشن خبر داد.

داوود یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، نیروی انسانی را اصلی ترین سرمایه هر کشور برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی در تمامی ابعاد جامعه کرامت و ارزش ان سرمایه ارزشمند حفظ شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته کارگر، کارگران را از مهمترین اقشاری برشمرد که بخشی از چرخه تولید کشور در دست توانای آنان است و نقش مهمی در تولید و رونق اقتصادی کشور عهده دار هستند.

مدیرکل ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، هفته کارگر را فرصتی دانست تا از این قشر زحمتکش قدردانی شده و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گیرد و در صورت امکان مرتفع شود.

وی از سرکشی از کارگران خصوصا کارگران شاغل در واحدهای تولیدی طی هفته کارگر خبر داد و آن را فرصتی برشمرد تا به مشکلات آنها گوش سپرده و در جهت رفع آن برآیند.

یاوری اشاره ای نیز به برنامه های هفته کارگر در استان داشت و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان طی امروز و برگزاری جشن بزرگ کارگر طی دوشنبه ۱۱ اردیبهشت از جمله برنامه شاخص هفته کارگر در استان کرمانشاه است.

وی از حضور بیش از هزار نفر از کارگران استان در این جشن خبر داد و گفت: در این مراسم که با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود از کارگران برتر استان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، برگزاری مسابقات شنای کارگران، حضور مجموعه کار و جامعه کارگری استان در مزار شهدا و سخنرانی پیش از خطبه مدیران کار در استان را از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در استان کرمانشاه برشمرد.

کد خبر 3964671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha