۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸

معاون استاندار خراسان جنوبی:

بستر بهره مندی از طرح های نخبگان در خراسان جنوبی فراهم شود

بستر بهره مندی از طرح های نخبگان در خراسان جنوبی فراهم شود

بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: باید بستر بهره مندی از طرح های نخبگان در استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بی بی عصمت سرفرازی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی نخبگان و سرآمدان استان بیان کرد: امید است طی سال جاری بستر و فضای خوبی برای بهره مندی از طرح های نخبگان استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه نخبگان می توانند نقش راهبردی را برای جامعه ایفا کنند، اظهار کرد: استفاده از افراد متخصص می تواند راهی نو برای جامعه رقم بزند.

سرفرازی ادامه داد: منابع انسانی پویا می توانند سرمایه های را برای استان ایجاد کرده و ابزارهای تازه ای را نیز برای پیشرفت فراهم کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی هم در این نشست بیان کرد: به دنبال این هستیم که مجمع خیرین نخبه پرور را در استان راه اندازی کنیم.

حسن هاشمی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان یک نهاد مهم و تتصمیم گیر برای نخبگان است، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان باید از همه ظرفیت های موجود برای حضور نخبگان در جامعه استفاده کند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی شهاب بیان کرد: این طرح بسیار مهم و اساسی بوده که در راستای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر داشن آموزی اجرا می شود.

رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی ادامه داد: خوشبختانه خراسان جنوبی در اجرای این طرح تاکنون پیش قدم بوده است.

هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر نیروی انسانی مهم ترین سرمایه استان محسوب می شود از این رو بنیاد می تواند یک فعالیت مهم و تاثیر گذار در استان باشد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد می تواند با شناسایی و توانمند سازی نخبگان زمینه فعالیت آن ها را فراهم کند، گفت: سرآمدان و نخبگان در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی می تواند نقش بسزایی ایفا کنند.

کد خبر 3969088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha