۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷

رئیس دانشگاه صنعتی همدان:

مسئولان برای رونق اشتغال جوانان برنامه ریزی کنند

مسئولان برای رونق اشتغال جوانان برنامه ریزی کنند

همدان - رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: مسئولان در هرسطحی باید برای رونق اشتغال جوانان برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نیلی پیش از ظهر سه شنبه در جمه دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان با تاکید بر اینکه جوانان مهم ترین سرمایه معنوی جامعه هستند، گفت: جوانان در هر کشوری از جمله سرمایه های اصلی، بزرگ و ارزشمندی هستند که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی گفت: باید با در اختیار قرار دادن بهترین امکانات به جوانان در شکوفایی آنها و به تبع آن رشد و توسعه کشور کمک کرد.

نیلی نقش و جایگاه دانشگاه ها را برای پیشرفت هرجامعه بسیار مهم خواند و گفت: هر کشوری که توانسته بر قله های افتخار باشد، از دانشگاه استفاده کرده است.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و نیاز جامعه به اشتغال، گفت: هر مسئولی در هرسطحی باید برای رونق اشتغال جوانان برنامه ریزی نماید که یکی از بهترین راهها، توجه به راههای علمی و طرح‌های دانشگاهی است.

محمود نیلی دانش آموختگان کشور را سرمایه های جامعه دانست و با اشاره به طرح های ابتکاری دانشجویان کشور، گفت: در دانشگاه صنعتی همدان با برنامه ریزی صورت گرفته و ارتباط با صنعتگران حمایت خوبی از طرح های نخبگان داریم.

وی بابیان اینکه دانشگاه صنعتی همدان در دهه دوم حیات خود نسبت به آینده جوانان و سرنوشت جامعه بی تفاوت نخواهد بود، گفت: دانشگاه در این راه پویایی، نوآوری و تبدیل دانش به ثروت را با بهره گیری از توان علمی فرهیختگان و جوانان این دانشگاه سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان اظهار داشت: برنامه ریزی های مرتبط با جلوگیری از آسیب های اجتماعی نسل جوان از جمله وظایفی است که جامعه دانشگاهی می تواند نقش بسزایی در آن ایفاء کند تا این سرمایه های اصلی بتوانند در موفقیت خود و کشورش نقش داشته باشد.

کد خبر 3972957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha