۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۵۲

وزیر بهداشت خبر داد:

اجرای ۱۱درصد پروژه های بهداشتی ودرمانی کشور در سیستان وبلوچستان

اجرای  ۱۱درصد پروژه های بهداشتی ودرمانی کشور در سیستان وبلوچستان

زاهدان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان ۱۱ درصد پروژه های بهداشتی و درمانی کشور در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در مراسم دیدار با مردم شهرستان میرجاوه که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای دولت در سیستان و بلوچستان اجرای پروژه های متعدد بهداشتی و درمانی است، بطوریکه ۱۱ درصد پروژه های کشور در این بخش در سیستان و بلوچستان کلید خورده است.  

وی افزود: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت تنها ۴۵ درصد مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از نعمت پزشک بهره مند بودند که هم اکنون این رقم به صد درصد رسیده است.   

وی تصربح کرد: بکارگیری نیروهای متخصص بومی یکی از اولویت های وزارت بهداشت و درمان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: ۲۲۰ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.   

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: تامین پزشک مورد نیاز برای مناطق خالی از پزشک از جمله دستاوردهای دولت بود که سبب تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی شد.

هاشمی افزود: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی میرجاوه پس از مدتی وقفه  در سال ۹۳ تامین اعتبار شد و در کمتر از سه سال تکمیل شد.

وی عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در دست پیگیری است و زمین به آن اختصاص داده شده که به اتاق بازرگانی تحویل داده می شود.

کد خبر 3974764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha