۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کوی دانشگاه تهران افتتاح شد

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کوی دانشگاه تهران افتتاح شد

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کوی دانشگاه تهران با حضور رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور و معاونین دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، حجت‌الاسلام محمد محمدیان، در آیین افتتاح این مرکز گفت: مهم‌ترین وظیفه حوزه علوم اسلامی این است که شاگردی قرآن و اهل‌بیت ع را در میان دانشجویان گسترش داده و نهال وجودی آن‌ها را به شجره طیبه تبدیل کند.

وی افزود: امیدواریم به کمک خود دانشجویان همچنین ظرفیت‌هایی که با همکاری نهاد و مدیران ارشد دانشگاه فراهم می‌شود، بستر مناسب برای آبیاری نهال‌های وجودی دانشجویان و به کمال نهایی رساندن آن‌ها ایجاد شود زیرا که نور در هر کجا که باشد به دیگران روشنایی می‌بخشد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها خطاب به دانشجویان گفت: عمر دوران دانشجویی بسیار کوتاه است و شما باید این فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و هم‌اکنون که بهترین اساتید در بهترین مراکز آموزشی عالی در اختیار شما است از فرصت‌ها، خوب استفاده کنید.

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز در این مراسم با اشاره به استقبال دانشجویان کوی دانشگاه تهران گفت: امروز شاهد افتتاح حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در یکی از بهترین مراکز دانشگاهی هستیم، ساختمانی که در یک حرکت جهادی در زمانی نزدیک به ۶۰ روز آماده بهره‌برداری شد و امیدواریم با الگوی جذب فعال و جذب چهره به چهره، شاهد گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های این مرکز در کوی دانشگاه باشیم.

کد خبر 3975219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha