۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۳۳

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام خبر داد:

اشتغال ۱۱۳۷ نفر در استان ایلام با تسهیلات کارآفرینی

اشتغال ۱۱۳۷ نفر در استان ایلام با تسهیلات کارآفرینی

ایلام-مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: یک هزار و ۱۳۷ نفر در این استان سال گذشته از طریق پرداخت تسهیلات این صندوق صاحب شغل شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شرفخانی روز شنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتری که از تسهیلات این صندوق استفاده کرده اند، افزود: این صندوق در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت تدبیر و امید به منظور توسعه مشاغل تلاش کرده با اعطای تسهیلات زمینه مقابله اساسی را با معضل بیکاری فراهم کند.

وی ادامه داد: تسهیلات این صندوق به گونه ای است که از طریق این منابع می توان مشاغل خرد و خانگی را ایجاد کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام تاکید کرد: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در چارچوب ۵۰۷ فقره تسهیلات پرداخت شد کظرفیت های اشتغال در بخش خدمات مورد غفلت واقع شده است

شرفخانی اضافه کرد: توجه دولت یازدهم به این صندوق در استان ایلام بسیار ویژه بوده بطوریکه در سه سال گذشته ۹۱ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۹ هزار و ۲۰۰ فقره پرونده پرداخت شده درحالیکه این مقدار در طول سال های ۸۸ تا ۹۲ تنها ۲۷ میلیارد تومان بوده است.

وی از انعقاد قرارداد با بسیاری از نهادها همچون ورزش و جوانان، بهزیستی و سازمان زندان ها به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و نیازمند برای اجرای طرح های اشتغالزایی خبر داد.

کد خبر 3977883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha