۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۲۰

استاندار یزد:

۲۹ اردیبهشت روز انسجام و هم‌افزایی ملت ایران خواهد بود

۲۹ اردیبهشت روز انسجام و هم‌افزایی ملت ایران خواهد بود

یزد ـ استاندار یزد در پیامی بر حضور مردم در انتخابات برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی تاکید کرد و گفت: ۲۹ اردیبهشت ماه روز انسجام و هم‌افزایی ملت ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم به ویژه مردم استان یزد برای شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: در شرایط امروز جهان و اوضاع نابسامان منطقه خاورمیانه و تلاش استکبار برای کسب بازار تسلیحات در کشورهای عربی و ایجاد آشفتگی در روابط و مناسبات کشورهای اسلامی و فراهم آوردن زمینه جنگ و خونریزی، بار دیگر آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران فرا می رسد و جهانیان شاهد حماسه ای دیگر در ایران اسلامی خواهند بود و برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد شد.

وی افزود: ۲۹ اردیبهشت روز میثاق تازه، روز عهدی دوباره با نظام، امام و شهیدان است و انتخابات نمایش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمین کننده آینده و امنیت این آب و خاک و میوه شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم نجیب، فهیم، شهید پرور و بزرگوار دارالعباده نیز حماسه تازه خواهند آفرید و ریاست جمهور دلخواه خویش و اعضای شورای اسلامی همه شهرها و روستاهای استان را تعیین خواهند کرد و امور شهر و روستای خویش را به  افراد کاردان و دلسوزان مجرب خواهند سپرد.

میرمحمدی ضمن دعوت از همه مردم خوب استان برای حضور در صحنه حساس انتخابات اظهار امیدواری کرد: ۲۹ اردیبهشت ماه شاهد هم‌افزایی و انسجام ملی در کشور باشیم.

وی افزود: اطمینان دارم برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی همه در انتخابات حضور خواهند یافت، کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوق‌های رأی خواهند پیوست.

استاندار یزد ادامه داد: همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا کبر و غرور دشمن را در هم شکنیم و استکبار را مأیوس و ناامید کنیم و ملل مظلوم جهان را امیدوار سازیم و از خداوند قادر متعال درخواست می کنیم که ملت شجاع ایران به ویژه جوانان غیرتمند، با حضور گستره و چشمگیر خود در این انتخابات، دنیا را شگفت زده و عزت ایران و ایرانی را بیش از پیش درخشان کنند.

کد خبر 3982109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha