۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۴۸

استاندار یزد رای خود را به صندوق انداخت

استاندار یزد رای خود را به صندوق انداخت

یزد ـ استاندار یزد امروز با حضور در مسجد حظیره رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد صبح امروز در دقایق اولیه رای گیری در مسجد حظیره یزد حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

میرمحمدی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران حضور یافت.

استاندار یزد اظهار داشت: امیدواریم مردم سراسر ایران اسلامی امروز با انتخاب شایسته خود بتوانند از فرصت ها و ظرفیت های موجود در کشور به نحوی استفاده کنند که هم در ارتباط با رونق اقتصادی و هم در ارتباط با بهبود شرایط زندگی مردم آثار ارزشمندی داشته باشد.

سیدمحمد میرمحمدی اهمیت این انتخابات در جامعه بین المللی را نیز حائز اهمیت دانست و افزود: ما اکنون در شرایط بعد از برجام قرار داریم و باید مسیر کشور را به نحوی ادامه دهیم تا از فضای بسته ای که برای ما ایجاد کردند، با قدرت دیپلماسی بتوانیم عبور کرده و دنیا را متقاعد کنیم.

وی با توجه به شرایط منطقه نیز بیان کرد: در منطقه خاورمیانه متاسفانه وضعیت ناامنی حاکم است و احساس خطر می کنیم اما مردم با حضور گسترده خود نشان می دهند در صفوف منسجم پشت سر مسئولان و رهبری نظام قرار دارند و این نظام آسیب ناپذیر است و دشمنان با یک ملت آگاه مواجه هستند.

میرمحمدی عنوان کرد: هرچه مشارکت بالاتری داشته باشیم پیام هم برای منطقه داریم و هم مردم می توانند با هم افزایی خود بر مشکلات غالب شوند.

وی ادامه داد: خلق حماسه خواسته رهبر معظم انقلاب است که امیدواریم با حضور مردم شاهد خلق این حماسه باشیم و در اخبار همه دنیا شاهد اخبار انتخابات ایران باشیم.

میرمحمدی در مورد انتخابات شوراها نیز بیان کرد: مردم در انتخابات شوراها با انتخاب افراد کارآمد می توانند شرایط بهتری برای زندگی خود ایجاد کنند.

کد خبر 3982148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha