۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران:

آمادگی برگزاری الکترونیکی انتخابات را داشتیم

آمادگی برگزاری الکترونیکی انتخابات را داشتیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آمادگی کامل این وزارتخانه برای برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: شورای نگهبان و وزارت کشور نهادهای تصمیم گیر هستند و ما تنها بستر را فراهم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه شماره یک جماران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما کاملا آماده بودیم که انتخابات الکترونیکی برگزار شود اما ما تصمیم گیرنده نیستیم و می توانیم تنها بستر را برای این امر فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان و وزارت کشور باید درباره موضوع مذکور تصمیم گیری کنند افزود: این در حالی است که این ارگان ها تصمیم گرفتند که بخشی از حوزه ها در انتخابات شورای شهر و در برخی نقاط الکترونیکی برگزار و همچنین در ارتباط با ریاست جمهوری هم احراز هویت و آرای شمارش شده و تجمیع آن به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: معتقدم اگر روزی انتخابات در کشور کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شود، می‌تواند سرعت شمارش آرا را  بالا ببرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور مردم باورنکردنی است. مردم آمده‌اند تا به ندای رهبرشان لبیک بگویند.

واعظی ادامه داد: تردید ندارم که این انسجام و این مشارکت در انتخابات به پیشرفت کشور کمک می‌کند.

وی همچنین از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

کد خبر 3982787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha