۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۳۴

رئیس ستاد انتخابات کشور:

ارسال صندوق سیار نیاز به هماهنگی شورای نگهبان دارد

ارسال صندوق سیار نیاز به هماهنگی شورای نگهبان دارد

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ازدحام در شعب اخذ رای به دلیل سهل انگاری نبوده است، گفت: ارسال صندوق سیار نیاز به هماهنگی شورای نگهبان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در وزارت کشور، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور با تقدیر از همه کسانی که در اجرای انتخابات نقش داشته اند، درباره ازدحام مردم در شعب اخذ رای و اینکه آیا می شود صندوق سیار به این شعب ارسال کرد، گفت: دو انتخابات بزرگ را به صورت همزمان در سراسر کشور داشته ایم از طرفی انتخابات میان دوره ای مجلس را در چهار حوزه برگزار کردیم.

وی افزود: انتخاب و نوشتن اسامی کاندیداهای شورا زمان بر است و ازدحام مردم در صندوق های رای به دلیل سهل انگاری در برگزاری انتخابات نیست؛ البته با تعامل با شورای نگهبان سعی کردیم تا تعداد منشی ها را برای سرعت بیشتر افزایش دهیم. اما درخصوص فرستادن صندوق های سیار به شعب شلوغ باید با شورای نگهبان هماهنگی های لازم صورت گیرد.

احمدی با بیان اینکه مهلت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تا ساعت ۲۲ تمدید شده است، گفت: برخلاف شایعات مطرحه شده، تعرفه به میزان لازم موجود است و هیچ شعبه ای به دلیل کمبود تعرفه تعطیل نشده است.

کد خبر 3983258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha