۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۸

یک منبع آگاه به مهر خبر داد:

نتایج آرای شمارش شده از ۲۷۰ صندوق رای در کرمانشاه

نتایج آرای شمارش شده از ۲۷۰ صندوق رای در کرمانشاه

کرمانشاه- نتایج آرای شمارش شده مجموع ۲۷۰ صندوق رای از ۴۵۰ صندوق کرمانشاه از موفقیت برخی از کاندیداهای شورای شهر خبر می‌دهد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از شمارش آرای ۲۷۰ صندوق رای از ۴۵۰ صندوق رای شهر کرمانشاه و موفقیت برخی از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه خبر می دهد.

براساس نتایج به دست آمده از صندوق های مذکور، کامران ملکی با   ۲۶.۳۷۸ رای، ابراهیم مرادی با ۲۴.۹۷۵ رای، رسول آزادی با  ۲۰.۴۳۲ رای، پیمان موسو با ۲۰.۰۸۸ رای، حجت‌الله موسوی اجاق با  ۱۸.۸۲۱ رای، طیب حیدری با ۱۵.۸۰۲ رای، سالار احمدزاده با  ۱۵.۰۹۳ رای، احسان حیدریان با ۱۴.۴۱۵ رای، سیداحسان احسانی با ۱۴.۳۸۵ رای، غلامرضا امیری با  ۱۴.۲۴۶ رای و مازیار رضایی با ۱۳.۸۷۲ رای به ترتیبدر صدر کاندیداهای شرکت کننده شورای شهر کرمانشاه قرار دارند.

هم‌چنین میثم موسوی اجاق با  ۱۲.۹۷۵ رای، حسن رحمانی با ۱۲.۸۸۲ رای، الهام اکبری با ۱۲.۴۲۳ رای، اردشیر زارعی با ۱۱.۹۰۲ رای، ماشالله حسینی با ۱۱.۶۷۵ رای، علی اسلام‌پناه با  ۱۱.۱۷۹ رای و جبار گوهری با   ۱۰.۷۶۶ رای در رده های بعدی قرار دارند.

به گفته فرماندار کرمانشاه، کار شمارش آرا شورای شهر در کرمانشاه تدوام دارد و ممکن است تا ساعات پایانی شب به طول بیانجامد.

لازم به ذکر است ۴۵۰ صندوق رای در کرمانشاه برای جمع آوری آرا تعیین شده بود که تاکنون بیش از ۲۷۰ صندوق آن شمارش شده است.

کد خبر 3984202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha