فراخوان علمای بحرین برای تظاهرات مردمی طی جمعه

فراخوان علمای بحرین برای تظاهرات مردمی طی جمعه

علمای بحرین در بیانیه ای از مردم این کشور خواستند تا شب جمعه در تمامی مناطق بحرین تظاهرات کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، علمای بحرین در بیانیه ای از مردم این کشور خواستند تا شب جمعه در تمامی مناطق بحرین تظاهرات کنند.

در بیانیه علمای بحرین آمده است: حماسه ایثار و فداکاری صفحه هایی نورانی بر دفتر انقلاب ملت غیور افزود که هم چنان برای ادامه مقاومت در برابر ظلم و جور گشوده است ، و تا زمانی که دشمنی مفسدین و آنانکه وطن را به بازی​ گرفته اند ادامه دارد و تا زمانی که  تهدید بر ضد دین، عقیده و رهبری دینی حضرت آیت الله عیسی قاسم پابر جاست، گشوده خواهد بود.

این بیانیه می افزاید: حکومت همچنان محاصره و تجاوز به منازل احاطه کننده منزل آیت الله عیسی قاسم را ادامه داده، و با مخفی نگه داشتن اخبار (اوضاع) بازداشت شدگان از بستگانشان اقدام به اعمالی فاقد کمترین اصول انسانی و ارزش و اخلاق دینی نموده است و هنوز بسیاری از آنان در اتاقهای شکنجه بسر می برند و این امور باعث شده تا صدها​ خانواده در نگرانی بسر برند. هیچ توجیهی برای این اعمال وجود ندارد مگر کینه توزی و انتقام جویی که قلبهای مریضی را که زمام امور کشور را به دست گرفته اند پر کرده و حق ملت را در زندگی با کرامت سلب نموده  است.

علمای بحرینی همچنین اعلام کردند: بر همین اساس و به علت این جرایم و جنایات دیگری که دستگاه امنیت کشور و دیگر دستگاه های سرکوبگر که مرتکب آزار و اذیت جوانان، زنان ، علما و شخصیت های ما شده اند و تعداد آنها قابل شمارش نیست، ملتِ پایدارِ خود را دعوت می نماییم تا با استجابتی همگانی شب جمعه در تمامی مناطق بحرین به خیابانها بریزند تا همگی با تمام قوت فریاد خشم و تحدی بر آوریم.

کد خبر 3997788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha