۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵

استاندار خوزستان:

روز دوشنبه اعتبارات بین شهرستان های خوزستان توزیع می شود

روز دوشنبه اعتبارات بین شهرستان های خوزستان توزیع می شود

اهواز - استاندار خوزستان گفت: با برگزاری جلسه ای، روز دوشنبه اعتبارات بین شهرستان های خوزستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی استانداری خوزستان اظهار کرد: اهتمامی که برای طرح های تفصیلی و جامع شهرها مشخص می شود خیلی بیشتر از گذشته است. این طرح ها سال ها بلاتکلیف مانده و تصمیم گیری راجع به آنها نمی شد که برای توسعه، پیشرفت و عمران مناطق خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: این کارها زیرساختی است که شاید خیلی مورد توجه قرار نمی گرفت ولی بیشترین مشکلات در حوزه شهری به آن مربوط می شود و باید اهتمام ویژه ای به آن داشته باشیم برای همین از این توجه ویژه انجام شده تقدیر و تشکر می کنم.

شریعتی بیان کرد: روز دوشنبه نیز جلسه ای برگزار و توزیع اعتبارات بین شهرستان های استان را انجام می دهیم تا روند عمران و توسعه استان امسال زودتر شروع شود و عنایت و خواست دولت هم بر این است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اعتبارات استان در سال جاری به صورت قابل توجهی ارتقا پیدا کرده است و امسال هرچه سریعتر آن را به سمت عملیاتی حرکت داده  و روند نظارتی را نیز افزایش می دهیم تا به صورت بهینه هزینه و حداکثر اثربخشی بر مردم را داشته باشد.

شریعتی ابراز امیدواری کرد: انشاالله با توزیع عدالت محورانه این اعتبارات بین شهرستان ها و شروع نظارت های لازم، بتوانیم خوزستان را به کارگاهی بزرگ برای پروژه های عمرانی تبدیل کنیم. 

وی با اشاره به لزوم توجه به مناطق زلزله خیز در استان گفت: پاشنه زاگرس زلزله خیزتر است و قاعدتا مخاطرات بیشتری آنها را تهدید می کند که مسئله مهمی است و باید ضریب خطر را به عدالت بین مناطق خوزستان تقسیم کنیم یعنی در مناطق دارای احتمال خطر بیشتر باید اماکنی با استحکام بالاتری برخوردار باشند.

استاندار خوزستان گفت: در حوزه راه های اصلی ـ فرعی، مدارس، عمران شهری، بهداشت و درمان نیز همه مناطق باید بهره مندی مناسب و یکسانی داشته باشند.

کد خبر 4004778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha