۱۰ آبان ۱۳۸۵، ۹:۰۸

نايب رييس فدراسيون بين المللي بسكتبال با ويلچر در گفتگو با مهر:

ايران بهترين تيم آسيا خواهد شد / ورزش به معلولين نشاط مي بخشد

ايران بهترين تيم آسيا خواهد شد / ورزش به معلولين نشاط مي بخشد

نايب رييس فدراسيون بين المللي بسكتبال با ويلچر IWBF و دبير كل فدراسيون بين المللي در منطقه آسيا و اقيانوسيه گفت: با اقداماتي كه براي توسعه و گسترش رشته بسكتبال در كشور ايران صورت گرفته است اين تيم مي تواند طي 18 ماه آينده به بهترين تيم آسيا و اقيانوسيه تبديل شود.

 « گرك جان لاو» كه به دعوت كشورمان در مسابقات بين المللي جانبازان و معلولين نكوداشت اصفهان پايتخت فرهنگي جهان اسلام حضور دارد در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان با اشاره به اينكه 3 تيم استراليا، ژاپن و ايران از جمله تيمهاي برتر آسيا در عرصه بسكتبال با ويلچر هستند تاكيد كرد: ايران تاكنون سرمايه گذاري خوبي در اين رشته  داشته كه با افزايش اين اقدامات و برگزاري تورنمنت هاي متعدد مي تواند به سطوح بالاي اين رشته دست يابد.

 

وي با تاكيد به برگزاري رقابتهاي بين المللي دوستانه نظير آنچه در اصفهان درحال برگزاري است افزود: اينگونه رقابتها دريچه اي پر نشاط را بر روي معلولين مي گشايد تا آنها با رقابتهاي سالم و دوستانه از زندگي كسل كننده و روزمره جدا شوند و پا به دنياي پرانرژي ورزش بگذارند.

 

جان لاو به مسؤولين ورزش كشور توصيه كرد نهايت تلاش خود را در جهت تامين بودجه براي توسعه ورزش جانبازان و معلولين داشته باشند.

کد خبر 400525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha