۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۴۷

امروز در مراسم اختتامیه؛

بیانیه بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن قرائت شد

بیانیه بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن قرائت شد

بیانیه بیست وپنجمین نمایشگاه قرآن با تقدیر از رسانه هاعصر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یکی از پررونق‌ترین دوره‌های نمایشگاه در زمینه حضور رسانه‌ها و انعکاس خبری بود. در این دوره رکورد تازه‌ای از انعکاس گسترده یک رویداد فرهنگی مذهبی در رسانه‌های داخلی و خارجی در کشور به ثبت رسید.

مصلی امام خمینی(ره) در ایام برگزاری این نمایشگاه شاهد حضور بیش از ٣٥٠ نماینده رسانه‌های داخلی و خارجی بود و این در حالی است که خبرنگاران و عکاسان آزاد به این آمار افزوده نشده‌اند.

ستاد برگزاری نمایشگاه قرآن براساس اطلاعات دریافتی و تحلیلی از بخش هماهنگی با رسانه‌ها، مستقر در کمیته روابط عمومی و با عنایت به بررسی محتوایی، ساختاری، کمی و کیفی، تعامل و پوشش‌دهی، سرعت انتقال خبر و استقرار تیم‌های دائم و متغییر، تصمیم گرفت از میان رسانه‌های فعال در حوزه مکتوب و الکترونیک فعال ضمن تَشکر از خبرگزاری شبستان و خبرگزاری حوزه به خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به مدیریت آقای حمید صابر فرزام و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به مدیریت آقای محمد خُدادی، لوح تقدیر، تندیس نمایشگاه قرآن و هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا نمایند.

همچنین از میان نمایندگان رسانه ملی ضمن تقدیر از تمام نمایندگان رسانه‌های حاضر در نمایشگاه تندیس نمایشگاه قرآن لوح تقدیر و جایزه تعلق گرفت به آقایان:
- محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه سیمای قرآن و معارف
- آقای مهران رهبر حقیقت (مدیر گروه اطلاع رسانی و نماینده معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران)
- آقای حسین فراست تهیه کننده سیما

کمیته روابط عمومی نمایشگاه

کد خبر 4006376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha