۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۶

قرار وثیقه ۴۰ میلیون تومانی برای شکارچی گرگ

قرار وثیقه ۴۰ میلیون تومانی برای شکارچی گرگ

طی گشت و کنترل و پایش در حوزه استحفاظی شهرستان تاکستان ماموران یگان حفاظت اداره تاکستان با همکاری همیاران محیط زیست، موفق به کشف لاشه یک گرگ و ضبط یک قبضه سلاح قاچاق از متخلف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره روابط عمومی  اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، محمد جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با اعلام خبر فوق اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت این شهرستان در اجرای قوانین شکار و صید، گشت و کنترل شبانه روزی را در برنامه کاری خود قرار دادند و در یک عملیات نامحسوس در حوزه قضایی تاکستان موفق به دستگیری یک نفر متخلف شکار و صید که با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز (قاچاق) یک قلاده گرگ را شکار کرده بود شدند.

جلیلوند تصریح کرد: از متخلف یک قبضه سلاح شکاری تک لول و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد و پرونده متهم جهت رسیدگی و اعمال مجازات های مقرر در قانون به مراجع قضایی تحویل شد.

به گفته جلیلوند فرد متخلف پس از بازداشت با قرار چهل میلیون تومان وثیقه از بازداشت آزاد شده و پرونده وی در حال رسیدگی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ضمن تقاضا از مردم مبنی بر همکاری به محیطبانان در حفاظت از حیات وحش منطقه که متعلق به عموم و جزو سرمایه های ملی است به متخلفان شکار و صید هشدار داد و اعلام کرد: ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه روزی به گشت و کنترل مناطق پرداخته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با آنها برخورد جدی خواهد شد.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۵۴۰ سامانه ارتباطات مردمی و ۰۲۸۳۵۲۳۷۱۰۱، ۰۲۸۳۵۲۳۷۱۰۴گفت این اداره در ۲۴ساعات آماده دریافت اخبار وگزارشات مردمی وهمیاران محیط زیست است.

        
    نسخه قابل چاپ
        Twitter
        LinkedIn۰
        Telegram

کد خبر 4007008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha