۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷

رئیس واحد استانی خبرداد:

تقویت نظارت پیشگیرانه و کیفیت بخشی به مراکز علمی کاربردی تهران

تقویت نظارت پیشگیرانه و کیفیت بخشی به مراکز علمی کاربردی تهران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران گفت: تقویت نظارت پیشگیرانه و کیفیت بخشی به مراکز آموزش علمی کاربردی استان از اولویت های این واحد است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران، رامین حاجی خانی افزود: تشکیل هیات نظارت و ارزیابی واحد استان و استمرار جلسات آن، یکی از برنامه های اصلی واحد استانی در سال جاری است و رویکرد این واحد استانی در حوزه نظارت، استقرار نظام نظارت و ارزیابی مبتنی بر روش پیشگیرانه است.

وی اظهار داشت: براساس اسناد بالادستی و سیاست های ابلاغی از سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نظارت مستمر و ارتقا همه جانبه کیفیت آموزش های علمی کاربردی در مراکز آموزشی استان تهران از اصلی ترین وظایف هیات نظارت و ارزیابی استان است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران خاطرنشان کرد: نظارت برای کمک به مراکز در راستای ارتقا کیفیت صورت می گیرد.

حاجی خانی تاکید کرد: هدف نظارت ها مچ گیری نبوده بلکه پیشگیری برای کمک به مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران بوده است.

وی عنوان کرد: براین اساس طبق رویکرد جدید، پس از بازدید میدانی از مراکز توسط هیات های اعزامی و تکمیل گزارش های نظارتی از روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان دعوت می شود تا در یک روش تعاملی و اطلاع رسانی و پیشگیرانه، مسائل نظارتی بررسی، پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون چهار جلسه کمیته نظارت و ارزیابی استان برگزار و ۳۸ مصوبه نظارتی صادر شده و ۳۵ بازدید نظارتی نیز از مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران صورت گرفته است.

کد خبر 4007051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha