۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

پس از هفته ها کشمکش؛

انتخابات شورای شهر کرمانشاه تایید شد/جزئیات تغییر نتایج

انتخابات شورای شهر کرمانشاه تایید شد/جزئیات تغییر نتایج

کرمانشاه- پس از هفته‌ها کشمکش بالاخره نتایج نهایی بازشماری آرای شورای شهر کرمانشاه از سوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای عالی نظارت بر انتخابات امروز شنبه با حضور اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

حسن سلیمانی، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه در این نشست گفت: دلیل جابجایی بعضی از کاندیداها در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه سهل انگاری، عدم توجه و بی دقتی بوده و تعدادی از صندوق‌ها خوانده نشده یا بد خوانده شده اما دلیل عمدی مجرمانه نبوده است.

وی اعتراضات کاندیداها  در کرمانشاه را بیشتر از سایر شهرستان های استان اعلام کرد و افزود: کل صندوقهای اخذ رای در کرمانشاه با نظارت کامل باز شماری شد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه تاکید کرد: حرف وحدیث‌ها زیاد بود اما هیچ مستنداتی مبنی بر خرید رای و تخلف نداشتیم.

وی افزود: در بازشماری ۴۵۰ صندوق رای در شهرستان کرمانشاه تغییر چندانی در آرای کاندیداهای های شورای شهر کرمانشاه نداشته‌ایم و تنها جایگاه نفر اول کاندیداها که کامران ملکی بود و نفر دوم که ابراهیم مرادی جا به جا شد و نفر یازدهم احسان حیدریان نیز در جایگاه هفدهم قرار گرفت و هیچ ابطالی صورت نگرفت.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه در پایان گفت: ما همه تلاش خود را کرده ایم و از کلیه عوامل همکاری کننده شورای نگهبان، انتظامی، اطلاعاتی، بازرسی ویژه، اهالی محلی و... نهایت تشکر را دارم.

کد خبر 4007112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha