۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۱۵

دبیر هیئت ورزش‌های پیوند اعضاء استان کرمانشاه:

۲ دو میدانی‌کار کرمانشاهی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می‌شوند

۲ دو  میدانی‌کار کرمانشاهی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می‌شوند

کرمانشاه- دبیر هیئت ورزش‌های بیماران پیوند اعضاء استان کرمانشاه گفت: نیلوفر محمدی و علی حیدری‌پور دو و میدانی‌کاران نامی کرمانشاهی طی روزهای آینده به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می‌شوند.

نیلوفر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم‌های ملی پیوند اعضاء ایران خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

محمدی با اشاره به آغاز تمرینات آماده سازی از آبان سال گذشته تاکنون افزود: اردوی نهایی تیم های ملی پیوند اعضا ایران از بیست و نهم خرداد با دعوت ٨٠ ورزشکار آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به اسپانیا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران کرمانشاهی در این اردو برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهر مالاگا اسپانیا برگزار می‌شود.

محمدی بیان کرد: علی حیدری پور در رشته پرتاب وزنه و نیلوفر محمدی دونده ۴۰۰ متر نیز به نمایندگی از استان کرمانشاه تیم ملی را همراهی می‌کنند تا در مسابقات اسپانیا با کسب مدال‌های ارزشمند به میهن بازگردند.

این قهرمان دو و میدانی کار کرمانشاهی ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران هیئت پیوند اعضا استان کرمانشاه ضمن آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات، عناوین قهرمانی را از آن خود کنند.

کد خبر 4007554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha