۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی مطرح کرد:

حمایت دو هزار و ۱۹۳ حامی از ایتام و فرزندان محسنین خراسان جنوبی

حمایت دو هزار و ۱۹۳ حامی از ایتام و فرزندان محسنین خراسان جنوبی

بیرجند-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از جذب دو هزار و ۱۹۳ حامی در طرح های اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی؛ احمد رفیعی، اظهارکرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از سوی کمیته امداد با هدف حمایت مادی و معنوی خیران از فرزندان و خانواده‌هایی که از نعمت پدر محروم هستند یا به دلیل بیماری، کهولت، از کار افتادگی پدر توان اداره زندگی خود را ندارند اجرا می شود.

وی بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون دو هزار و ۱۹۳ حامی در طرح های اکرام ایتام ، محسنین ، شفا ، کوثر و رضوان شرکت کردند.

رفیعی با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار و ۴۴۱ یتیم و سه هزار و ۵۴۱ فرزند طرح محسنین در استان تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان خیران با حضور در پایگاه های حامی یابی، حمایت مادی و معنوی خود را از دو هزار و ۸۶۱ فرزند طرح های محسنین ، اکرام ایتام و ... اعلام کردند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیران در پایگاههای حامی یابی استان گفت: رسیدگی و مساعدت به ایتام و خانواده های نیازمند از تاکیدات دین مبین اسلام و اولیای الهی عنوان شده و  بی شک یاری رساندن به محرومان و از جمله ایتام از اجر دنیوی و اخروی بالائی برخودار خواهد بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۲ هزار و ۸۰۰ حامی از ایتام و فرزندان  طرح محسنین ، حمایت مادی و معنوی داشته اند افزود: طی این مدت ۹میلیارد و ۸۴ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به حساب فرزندان معنوی خود پرداخت کرده اند.

کد خبر 4010097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha