۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵

رئیس دانشگاه عنوان کرد؛

برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای بهبود وضعیت خوابگاهها

برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای بهبود وضعیت خوابگاهها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ضیافت افطار دانشجویان خوابگاه دخترانه حضرت زینب (س) شرکت کرد و از برنامه های این دانشگاه برای بهبود وضعیت خوابگاه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این بازدید با حضور دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه، دکتر رضا خانی جزنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه، جمعی از مسئولین و مدیران حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و با حضور دانشجویان ساکن در خوابگاه حضرت زینب(س) برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان ساکن در خوابگاه حضرت زینب (س) گفت: خوابگاه های ما با مسائل عدیده ای مواجه است که برخی از خوابگاه ها وضعیت قابل قبول و برخی دیگر نیز با کاستی هایی مواجه است که این مسئله تلاش بیشتر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را می طلبد. 

پیوندی افزود: به این نکته واقف هستیم که با وجود تلاش های بی شمار، هنوز مشکلات به طور کامل و آن گونه که مورد انتظار است، مرتفع نشده است.

وی گفت: مقداری نیز به ما حق بدهید چرا که مسائل بسیار و اعتبارت محدود است اما تا آن جایی که در توانمان باشد محیطی را برای شما دانشجویان فراهم می کنیم که دغدغه ای جز درس خواندن نداشته باشید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: فلسفه وجودی خوابگاه ها، فراهم کردن فضایی آرام همراه با آرامش روحی است تا دانشجویان بدون دغدغه به کسب علم بپردازند و وظیفه ما مسئولین حفاظت از شما دانشجویان است.

وی تاکید کرد: برای مرتفع کردن مسائل موجود در این خوابگاه بنده و معاون دانشجویی برنامه هایی را در نظر داریم که بخشی از آن ها در فصل تابستان علمی می شود و برخی دیگر نیز نیازمند زمان و همچنین سعه صدر شما دانشجویان فرهیخته است.

پیوندی با اشاره به ظرفیت بالای دانشجویان در این دانشگاه افزود: با وجود ۱۴ هزار نفر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ما توانستیم به تمامی دانشجویان متقاضی خوابگاه بدهیم. این نکته را نیز بگویم که وضعیت فعلی خوابگاه ها به نسبت سال گذشته بهتر شده است اما با ایده آل ها فاصله داریم که امیدواریم با کوشش همکاران به آن برسیم.

وی افزود: شما دانشجویان، آینده سازان جامعه هستید و نباید ناامید باشید چرا که با عشق و علاقه در این مسیر گام نهادید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند ورزش، فراهم کردن فضا برای این امر را مهم دانست و افزود: این مهم باید با جدیت بیشتری دنبال شود و ما مسئولین نیز باید حداقل ها را در خوابگاه ها بدین منظور فراهم کنیم.

پیوندی گفت: امیدوارم که وضعیت خوابگاه ها به نسبت گذشته مطلوب تر شود و خداوند نیز این توفیق را به ما بدهد که بتوانیم به خوبی به وظیفه مان عمل کنیم.

در پایان این نشست با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئولین از ساکنین اتاق های نمونه بهداشتی که در هفته خوابگاه ها، پایش و برگزیده شده بودند، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4012137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha