۸ تیر ۱۳۹۶، ۹:۲۰

آیت الله علم الهدی عنوان کرد:

برخی جریان ها برای حفظ قدرت حاضرند با دشمن همکاری کنند

برخی جریان ها برای حفظ قدرت حاضرند با دشمن همکاری کنند

مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان‌هایی که حفظ قدرت خود را اصل می‌دانند، حاضرند برای رسیدن به مقصود با دشمن نیز همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در گردهمایی زوج‌های شاخص بسیج دانشجویی با اشاره به شرایط امروز جامعه و مقایسه آن با شرایط دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: اگرچه امروز بازار شهادت مثل زمان دفاع مقدس باز نیست اما مسیر حرکت همان مسیر است لذا زندگی همه ما باید در خدمت مبارزه و جنگ باشد. 

وی با بیان اینکه جنگ امروز یک واقعیت جدی است، افزود: جنگ در شرایط فعلی با پیچیدگی خاصی همراه است به نحوی که چهره‌ آن نه‌ تنها برای مردم عادی بلکه برای کسانی که ادعای بصیرت دارند نیز قابل‌درک نیست. 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: متأسفانه امروز در جامعه با تهاجم شدید به ارزش‌ها مواجه هستیم، اگرچه تاکنون بحث تهاجم مطرح بود اما امروز دیگر بحث تصرف مطرح است زیرا جریان‌هایی که بقای قدرت خود را اصل می‌دانند، حاضرند برای رسیدن به مقصود خود با دشمن نیز همکاری کنند. 

وی به برنامه دشمن برای براندازی محتوای انقلاب اشاره و تصریح کرد: قدرت‌های استکباری دنیا به این نتیجه رسیده اند که مقابله با جمهوری اسلامی یا امکان‌پذیر نیست و یا هزینه‌اش با دخل آن نمی‌ارزد لذا در صدد این هستند که انقلاب را برگردانند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز کرد: وقتی بازار ۸۰ میلیونی و منابع نفت و گاز در کشورمان وجود دارد، دشمن نمی‌تواند به بهانه تحریم دنیا را از همه این درآمدها محروم کند، به همین دلیل اگر در مقابل تحریم‌ها با راهی که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کرده‌اند، یعنی اقتصاد مقاومتی ایستادگی کنیم، تحریم‌ها خواهد شکست. 

وی افزود: در شرایط فعلی اگر از یک جریان دین‌گرای وابسته به ولایت، ده نفر هم باقی بمانند، آنها تا آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

کد خبر 4016592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha