۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸

کوچکی نژاد:

وزنه‌برداری را درگیر مسائل ناچیز نکنید

وزنه‌برداری را درگیر مسائل ناچیز نکنید

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: نباید اجازه دهیم با مطرح شدن دعواها و اختلافات داخلی، زمینه تضعیف جایگاه فدراسیون وزنه برداری کشورمان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه ورزشکاران وزنه‌برداری ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری خوبی برای بدست آوردن عناوین و مقام‌های برتر در میادین جهانی و بین‌المللی هستند، گفت: فدراسیون وزنه‌برداری با تلاش تیمی توانسته دستاوردهای مناسبی برای ایران اسلامی به همراه داشته باشد از این رو باید حمایت معنوی خوبی برای مناسب سازی شرایط در وضعیت کنونی انجام شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید در آستانه برگزاری جام جهانی وزنه برداری دعواها و اختلافات داخلی را مطرح کرد و زمینه تضعیف جایگاه کشورمان را بوجود آورد، اظهار کرد: این مهم در حالی است که وقتی شورای فنی فدراسیون تصمیمی را برای بهبود وضعیت تیم ملی اتخاذ می‌کند، همه باید به آن احترام بگذارند و اجازه ندهند حواشی این رشته مهم را درگیر مسائل ناچیز کند.

وی تصریح کرد: نباید نسبت به این رشته با بی‌تفاوتی رفتار کرد. اخیرا استعفای سرمربی تیم ملی وزنه برداری موجب شده تا حواشی زیادی پیرامون این فدراسیون به وجود آید.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه هم اکنون در آستانه برگزاری جام جهانی وزنه برداری قرار داریم از این رو همه مسئولان، تصمیم گیران، ورزشکاران و حتی پیشکسوتان باید با همدیگر تلاش کنند تا ورزشکاران ایرانی به قهرمانی دست یابند، ادامه داد: خوشبختانه ایران دارای جایگاه خوبی در این رشته ورزشی است لذا نباید زمینه خدشه‌دار کردن آن را بوجوید بیاوریم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به خانه ملت تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان می‌تواند از طریق ایجاد شرایط مناسب اختلافات بوجود آمده را رفع کند تا رشته پرمدال و پرمخاطب وزنه برداری از حاشیه فاصله بگیرد. 

کد خبر 4021462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha