۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵

در ساری؛

جشنواره ملی آیات و رسانه پایان یافت/ « مهر» رسانه برگزیده

جشنواره ملی آیات و رسانه پایان یافت/ « مهر» رسانه برگزیده

ساری - اولین جشنواره ملی آیات و رسانه با موضوع قران و عترت با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در ساری به کار خود پایان داد.

خانهبه گزارش خبرنگار مهر، اولین جشنواره ملی آیات و رسانه ظهر چهارشنبه با معرفی برگزیدگان در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پایان یافت.

در این جشنواره که در بخش های مختلف برگزار شد، علیرضا نوری کجوریان سرپرست خبرگزاری مهر در بخش گزارش برگزیده و با اهداف لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی، تقدیر شد. در بخش خبر، هیئت داوران اثری را شایسته رتبه های اول تا سوم اعلام نکردند اما در این بخش، زینب رمضانی از خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، سید رضا میررحیمی از یزد تقدیر شدند.

در بخش تیتر، محمود افشاری از اصفهان، رقیه توسلی از روزنامه قدس مازندران و حسین احمدی از روزنامه قدس مازندران رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش یاددداشت، حسن خلیل خلیلی و عشرت کراری از روزنامه خبرشمال، آزاده بابانژاد از مازندران وسکینه نوری تیرتاش تقدیر  و در بخش عکس، سید اسماعیل احمدی از مازندران، حسین حسین زاده از خراسان رضوی از خبرگزاری ایسنا، آرمین سلیمی از خراسان رضوی ومحسن فخرایی برگزیده و تقدیر شدند.

در بخش مقاله، جواد نواییان روستایی از خراسان رضوی و از روزنامه خراسان تقدیر شدند و در بخش گزارش علیرضا نوری کجوریان از خبرگزاری مهر، زهره کهندل از خراسان رضوی و از روزنامه همشهری، مهدی عبدالله زاده از صبح آمل اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه، علی احسانی از مازندارن، ندا علیزاده از خراسان رضوی از نشریه شهر آرا، مهدی عسگری از روزنامه خراسان و هومن رمضانیان از مازندران برگزیده شدند.

هزار و 150 اثر به اولین دوره جشنواره ملی آیات در مازندران ارسال شده است.

کد خبر 4022395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha