۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۶

معاون سازمان تجاری سازی و فناوری جهاد دانشگاهی کشور:

پارک های علم و فناوری ساختار مناسب برای فعالیت را فراهم کنند

پارک های علم و فناوری ساختار مناسب برای فعالیت را فراهم کنند

کرمانشاه- معاون سازمان تجاری سازی و فناوری جهاد دانشگاهی کشور گفت: پارکهای علم و فناوری ساختار مناسب را فراهم کنند و دولت محیط حمایتی را ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین رویداد کار آفرینی تیک، درقالب کارگاه یک روزه  امروز چهارشنبه در سالن علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر محمد صادق بیجندی اظهار داشت: در سال ۱۳۷۸  این سازمان یک شکل را پژوهش کرد به نام جهاد دانشگاهی و این سازمان را شکل داد، ودر ابتدا اسمش سازمان همیاری اشتغال دانش آموزان بود که بیشترین کار در این سازمان انجام می شدو در اواخر سال ۹۲ واوایل سال ۹۳ هیأت امنا یک ماموریت جدید به این سازمان اضافه کرد، فناوری در کنار دانش آموختگان بود واسم آن به اشتغال دانش آموختگان تغییر کرد.

بیجندی استان کرمانشاه را اولین میزبان یک صندوق غیر دولتی در ایران اعلام کرد که همت بخش خصوصی و دیگر همکاران می باشد وباعث افتخار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش مدیریت تخصصی را بین رشته آموزشی ، حوزه هنری و. .. عنوان کرد که همه برای خلق ثروت است.که در آن همه علوم را بایستی به کار بردوبی انصافی است که فقط یک حوزه را مهم بدانیم.

 معاون سازمان تجاری سازی وفن آوری جهاد دانشگاهی در ساختار اجتماعی از پارکهای فناوری انتظار یک ساختار خوب را داشت وافزود: انتظار داریم بتوانند مراکز تصمیم گیری وتصمیم سازی را خوب انجام دهندو سراغ محیط برویم ومنطقه تحت تاثیر قرار دهیم با کمترین هزینه، در سریعترین زمان، بالاترین کیفیت واثر بخشی کار مفید.

بیجندی هدف را انتقال دانش و مطالب به داخل و خارج کشور دانست،تا کیفیت زندگی اثر بخشی خوبی داشته باشد

وی افزود: برای عملکرد تجاری سازی خوب نیازمند بازاریابی، تبلیغات، فروش، مجوز، مالکیت ارزیابی و ... را نیاز داریم. ودر بازار اطلاعات نیازمند آموزش، پژوهش، امور فرهنگی و پشتیبانی بایستی رخ دهد.

بیجندی تاکیدکرد: در کشور ما کاری که خوب انجام می شود محیط حمایت کننده ای است که دولت انجام می دهد.

معاون سازمان تجاری سازی وفن آوری جهاد دانشگاهی کار شتابدهنده را به قرض الحسنه تعبیر کرد، که کار خیری است که اثرش رادر کشور ومردم بزودی آشکار دانست.

کد خبر 4022776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha