۱۵ آبان ۱۳۸۵، ۱۱:۲۳

مديرعامل موسسه ورزش و تفريحات سالم كيش در گفتگو با مهر:

سطح رقابت هاي تنيس فيوچرز نسبت به سال هاي گذشته بالاتر است/ نسبت به برپايي اردوهاي بازيهاي آسيايي در كيش اصرار نمي كنيم

سطح رقابت هاي تنيس فيوچرز نسبت به سال هاي گذشته بالاتر است/ نسبت به برپايي اردوهاي بازيهاي آسيايي در كيش اصرار نمي كنيم

حميد سجادي گفت: رقابت هاي تنيس بين المللي فيوچرز كيش نسبت به سال هاي گذشته در سطح بالاتري برگزار شد چرا كه در اين دوره از رقابت ها تنيسورهايي كه در رنكينگ جهاني رده بالاتري دارند حضور پيدا كرده اند.

مديرعامل موسسه ورزش و تفريحات سالم كيش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: اميدواريم همواره بتوانيم برگزاركننده خوبي براي رقابت هاي تنيس بين المللي فيوچرز باشيم. ضمن اينكه هفته دوم اين رقابت ها به احتمال فراوان جذابيت هاي بالاتري هم خواهد داشت.

سجادي در ادامه در خصوص برپايي اردوهاي تيم هاي ملي براي حضور در بازي هاي آسيايي دوحه افزود: پيش از اين قرار بود اردويي متمركز با حضور 250 ورزشكار و 250 همراه در جزيره كيش برپا شود كه در اين خصوص تمهيدات لازم از جمله رزرو هتل و آماده كردن زمين هاي تمريني انديشيده شده بود اما گويا اين اردو به صورت متمركز برگزار نخواهد شد اما در هر صورت ما آمادگي لازم را براي برپايي اردوهاي غيرمتمركز هم از خود نشان داده ايم.

وي تصريح كرد: برخي فدراسيون ها اعلام كرده اند قصد دارند براي برپايي اردو به كشورهاي خارجي سفر كنند و به همين منظور ما اصراري بر برپايي اردو در كيش نداريم. به هرحال هر فدراسيون بيشتر نسبت به وضعيت خود آگاهي دارد و ما در اين خصوص هيچ دخالتي نكرديم تا در روند آماده سازي اين تيم ها خللي ايجاد نشود.

قهرمان اسبق دو و ميداني كشور گفت: با اين حال درجزيره كيش به روي تمام تيم هاي ورزشي باز است و در اين مدت تيم هاي ورزشي از جمله تيم فوتبال اميد، بوكس، تيراندازي با كمان، شمشيربازي، تكواندو ، كبدي و... براي آماده سازي به كيش آمده اند و يا در نظر دارند به اينجا بيايند. درهر حال موسسه ورزش و تفريحات سالم كيش آمادگي اين را دارد كه از تيم هاي ورزشي كشور براي آماده سازي هرچه بيشتر پذيرايي به عمل آورد.

سجادي درپايان درخصوص وضعيت ورزش در جزيره كيش اظهار داشت: به هر حال ما امانتدار امكانات خوبي در جزيره كيش هستيم و خوشحاليم كه مي توانيم به قيمت ارزان به ورزش كشور خدمت رساني كنيم. كلاس هاي آموزشي همواره در جزيره كيش رايگان بوده و به عنوان نمونه بايد بگويم در تابستان گذشته 22 رشته ورزشي با تمامي امكانات از جمله لباس، وسايل ورزشي و زمين به صورت رايگان در جزيره آموزش ديدند كه اين موضوع باعث خوشحالي است. ورزش در جزيره كيش ارزان است و اميدواريم اينجا محلي باشد براي برپايي تفريحات سالم و رويكرد به ورزش.

کد خبر 402459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha