۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۷

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه دولت دوازدهم به مقوله اقتصاد

ضرورت توجه ویژه دولت دوازدهم به مقوله اقتصاد

رشت- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی باتاکید بر تعامل با دولت دوازدهم گفت: انتظار مجلس از دولت دوازدهم اینست که اقتصاد را اولویت اصلی خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارائی که ظهر سه شنبه تشکیل شد، با بیان اینکه مجلس آمادگی دارد با تمام توان برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به دولت کمک کند اظهار کرد: کک به دولت، کمک به نظام جمهوری اسلامی ایران است و یک وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی است.

وی با اشاره به انتظارات مجلس شورای اسلامی از دولت دوازدهم افزود: از رئیس جمهور انتظار می رود با تکیه بر تجربه چهار ساله دولت یازدهم، تیمی هماهنگ در حوزه اقتصادی تشکیل دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: انتظار مجلس از دولت اینست که دغدغه اصلی و اولویت اول دولت دوازدهم، اقتصاد باشد و کسانی عهده دار وزارتخانه ها شوند که کارآمد باشند.

پورابراهیمی با بیان اینکه برای رای به کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم، کارآمدی وزرا از مهمترین ویژگی ها است افزود: در عین حال تیم اقتصادی دولت باید علاوه بر تخصص، از هماهنگی کامل برخوردار باشند و شاهد چندصدایی در دولت به ویژه در حوزه اقتصاد نباشیم.  

وی ادامه داد: تلاش کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای اصلاح برخی قوانین است که این قوانین برای ارتقای فعالیت فعالان اقتصادی، نیاز به اصلاح و بازنگری دارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قانون بانکداری جمهوری اسلامی، قانون مبارزه با قاچاق کالا، صندوق مکانیهز فروش در حوزه مالیاتی، قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون مناطق آزاد کشور، قانون حسابرسی و قانون گمرک در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی و اصلاح است و مدیران و فعالان حوزه اقتصادی می توانند نظرات و پیشنهادات خود را برای اصلاح و بازنگری در این قوانین به کمیسیون اقتصادی ارائه دهند.   

کد خبر 4028058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha