۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۷

نماینده ولی فقیه در لرستان:

امور روستاها به بنیاد مسکن واگذار شود/ دولت و مجلس پای‌کار بیایند

امور روستاها به بنیاد مسکن واگذار شود/ دولت و مجلس پای‌کار بیایند

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر ضرورت واگذاری امور روستاها به طول کامل به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در سخنانی با بیان اینکه خدا را شاکریم بعد از انقلاب نهادهایی به وجود اند که منشا برکات است اظهار داشت: امام(ره) با درایت، هوشیاری و تیزبینی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تاسیس کردند که بسیار ارزشمند به فعالیت خود ادامه می دهد.

مسئولیت ها و پست ها برای آزمایش انسان است

وی با بیان اینکه خداوند دنیا را میدان عمل و آزمایش انسان ها قرار داد گفت: هدف از آفرینش انسان رسیدن به کمال، تقرب به سوی خدا، آزمایش انسان، به کار گیری عقل و ... است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مسیولیت ها برای این است که عقل بشر به کار گرفته شود و طرح و برنامه جدید ارائه بدهد گفت: همچنین مسئولیت ها برای آزمایش خدا ترسی انسان است و ملاک خدا ترسی است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مسئولیت ها و پست ها برای این بوده که چه کسی می تواند کار را دقیق تر و مستحکم تر انجام می دهند افزود: همچنین مسئولیت ها برای این بوده که از فرصت ها برای خدمت، تلاش و کار استفاده شود.

وی تاکید کرد: ثمره تغییر مسئولیت ها باید به کار گیری بیشتر عقل، خداترسی، استحکام عمل و از فرصت ها بیشتر باشد.

بنیاد مسکن در حوزه عمرانی پیشتاز است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه برخی مسولیت ها و نهادها مقدس است گفت: بنیاد مسکن مولود انقلاب است و بسیار متبرک و ارزشمند است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه این نهاد انقلابی و ارزشمند تبدیل به درخت تنومند شده است گفت: احداث مسکن روستایی و محرومان از سوی بنیاد مسکن الگو و اسوه شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح هادی از اقدامات پرثمر بنیاد مسکن بوده است افزود: امروز می توان ادعا کرد ضرورت استمرار فعالیت بنیاد مسکن برای همه آشکار شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن پیشتاز در حوادث غیر مترقبه است افزود: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی و ارزشی نیاز به نیروهای ارزشی، مومن و انقلابی است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مدیر کل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با سلامت کار کرده و همه از عملکرد وی راضی هستند بیان داشت: ایشان شخصیتی با تقوا، متعهد بوده و همه بر پاکی و سلامت ایشان صحه می گذارند.

امور روستاها به بنیاد مسکن واگذار شود

وی تاکید کرد: مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان نیز با به کارگیری عقل و فکر بیشتر، خدا ترسی و استحکام بیشتر فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های مردم لرستان قدر شناسی است گفت: در سال تولید و اشتغال فعالیت برای بنیاد مسکن گسترده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال روستایی گفت: روستا تقویت شود چرا که تولید در روستا است و روستائیان برای دولت و نظام رحمت هستند.

وی با تاکید بر اینکه امور روستاها به صورت کامل به بنیاد مسکن واگذار شود گفت: این نهاد با توجه به تجربه و شناخت کافی که از روستاها دارد می تواند اثر گذار باشد و این امر باید به دولت و مجلس پیشنهاد باید داده شود.

کد خبر 4029105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha