۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۱

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

گلستان در صف آخر تخصیص اعتبارات دولتی قرار دارد

گلستان در صف آخر تخصیص اعتبارات دولتی قرار دارد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان در صف آخر تخصیص اعتبارات دولتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نبی هزارجریبی ظهر پنجشنبه در همایش منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گرگان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا سپر مشکلات مردم هستند.

وی افزود: ما کارپرداز شما مردم هستیم و هر زمان و مکانی از ما بخواهید به مشکلات شما رسیدگی می‌کنیم.

پیگیر برنامه های پیشرفت گرگان هستیم

هزارجریبی اظهار کرد: پروژه هتل ناهار خوران، تله کابین گرگان، شهربازی مدرن، موج‌های آبی و ... از جمله مسائل مربوط به شهر گرگان است که در حال پیگیری آن هستیم.

نماینده مردم اق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله تروریستی به مجلس منجر به شهادت ۱۸ نفر و جانبازی تعدادی شد، تصریح کرد: اگر رشادت مرزبانان کشور نبود ما شاهد بیش از ۱۰۰ مورد از این‌گونه اتفاقات در کشور بودیم.

وی با اشاره به نطق اخیر خود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان گلستان که پایه کار آن کشاورزی و دام‌پروری است همیشه در انتخابات حضور پرشوری داشته و رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده اما در تخصیص برنامه و بودجه دولت در صف آخر قرار دارد که این امر زیبنده نیست.

هزارجریبی گفت: شوراها باید ترس را کنار بگذارند و در مطالبه مشکلات مردم بی‌پروا باشند، ما نمایندگان مجلس هم در این مسیر آن‌ها را یاری می‌کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: هزینه‎ شوراهای شهر و روستا باید ریال به ریال بررسی شود و تا مبادا دینی بر گردن شوراها باقی بماند.

وی ادامه داد: در جلساتی که  در سطح شهرستان برگزار می‎شود اعضای شوراهای روستا باید حضور داشته باشند تا با نمایندگان و مسئولان شهر خود آشنا شوند.

کد خبر 4030029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha