۱۵ آبان ۱۳۸۵، ۱۶:۴۲

طرد تخريب ‌گران سياسي؛ دغدغه رهبري و مطالبه ملت -2

با دفاع از تخريب گران نمي توان از راي مردم صيانت كرد

با دفاع از تخريب گران نمي توان از راي مردم صيانت كرد

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با ناپسند شمردن تخريب سياسي در آستانه انتخابات گفت: اين اقدام حكايت از ضعف گروهي دارد كه به واسطه آن اهداف خود را پيگيري مي كنند ، تخريب خلاف دستور رهبر انقلاب است و با دفاع از تخريب هم نمي توان از آراي مردم صيانت كرد.

علاءالدين بروجردي در گفتگو با خبرنگار "مهر" با بيان اين مطلب افزود: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري انتخابات بايد در فضايي سالم انجام شود، هرگونه تخريب ضد اين اصل و نظر ايشان است. لذا افرادي كه اقدام به كار تخريبي در دوران انتخابات مي كنند در واقع ضعف خود را به نمايش مي گذارند و بر خلاف نظر نظام عمل مي كنند.

وي با بيان اينكه وظيفه دولت در اين ميان برخورد قانوني با اين افراد و روند است، تصريح كرد: برخورد قانوني به معناي پيشگيري از كليه اقدامات غيرقانوني است.

بروجردي تاكيد كرد: افرادي كه به تخريب دست مي زنند بايد از فرمايشات مقام معظم رهبري تبعيت كنند و از راي ملت و مصالح ملت صيانت نمي كند.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با ابراز تاسف از اينكه امروز شاهد اينگونه اعمال تخريبي درآستانه برگزاري انتخابات هستيم، خاطر نشان كرد: اين افراد بايد در چارچوب قانون عمل نمايند.

کد خبر 403102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha