۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۷

در دانشگاه علم و صنعت؛

نشست هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار برگزار شد

دومین جلسه از نشست هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار توسط نماینده‌ انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیند در ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانش  BPM یکی از حوزه‌های مدیریتی دانش است که پس از گرایش سازمان‌های برتر جهانی به استفاده از آن، امروزه مورد توجه سازمان‌های ایرانی نیز قرار گرفته است.

از این رو نماینده انحصاری انجمن حرفه‌ای های مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران (abpmp) که از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علم و صنعت است، اقدام به برگزاری دومین نشست هم اندیشی مدیریت فرایند های کسب و کار کرده است.

این جلسات که با هدف ترویج دانش BPM در کشور برگزار می‌شود، متخصصان حوزه‌ BPM گرد هم آمده و تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند. علاقه‌مندان به این حوزه دانشی نیز که در ابتدای مسیر کسب دانش قرار دارند، می‌توانند با شرکت در این جلسات راه کوتاه‌تری را جهت فعالیت در عرصه‌ی BPM در کشور طی کنند.

دومین جلسه از نشست‌های مذکور به میزبانی دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. در بخش اول این جلسه آقای دکتر رسولی، عضو هیئت علمی دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت به بیان مفاهیم دانشی بازمهندسی فرآیندهای کسب‌وکار پرداختند. در بخش دوم نیز سرکار خانم مهندس نظری تجارب خود را با موضوع "چالش‌ها و موانع بازمهندسی فرآیندهای کسب‌وکار در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

تمامی سازمان‌هایی که تا کنون اقدامات موفقیت آمیز یا شکست خورده‌ای در زمینه‌ مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار انجام داده‌اند می‌توانند از طریق ثبت‌ تجربه‌ خود در سایت نمایندگی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران، در لیست ارائه دهندگان جلسات آتی قرار بگیرند. 

در پایان این نشست ها به ارائه دهندگان تجارب گواهی‌نامه ارائه‌ تجربه توسط نماینده انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیند در ایران اعطا خواهد شد.

کد خبر 4031474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha