۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان:

ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی زنجان مطلوب است

ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی زنجان مطلوب است

زنجان- مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: فعالیت های صورت گرفته توسط بهزیستی استان زنجان در زمینه ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش مطلوب است و روند روبه رشد راطی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله سلطانی ظهر شنبه در دیدار با کار کنان بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی، گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به وظایف سازمان بهزیستی در سطح کشور و استان زنجان دارد.

وی با بیان اینکه  خوشبختانه در سالهای گذشته اعتبارات خوبی به بهزیستی استان اختصاص یافته است و این امر نشانگر این است که دولت نگاه ویژه به بهزیستی دارد، ادامه داد:  فعالیت های صورت گرفته توسط بهزیستی استان زنجان در زمینه ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش مطلوب است و روند روبه رشد راطی می کند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت:سازمان بهزیستی استان زنجان فعال ترین نهاد در استان زنجان است و فعالیت های خوبی را در چند سال گذشته در کار نامه کاری خود داشته است.

سلطانی تاکید کرد: در بحث کاهش آسیبهای اجتماعی یکی از ۱۸ دستگاه در سطح استان بهزیستی هم یکی از این دستگاهها است وبا توجه به اعتبارات نامحدود دولت برنامه ها راسه برابر اعتبارات اجرایی کرده است.

وی افزود: زنجان مردمی نجیب و حسینی و ولایی دارد و  می توانند ارتباط خوبی را با بهزیستی و جامعه هدف این سازمان معلولان، سالمندان و ایتام داشته باشند و خدمت در این نهاد بسیار با ارزش و مهم است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تصریح کرد: توجه به جامعه هدف بهزیستی بسیار با ارزش و جایگاه والایی دارد و توجه به افراد تنها مادی نیست و می توان با یک نگاه دل جامعه هدف بهزیستی را شاد کرد.

کد خبر 4031526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha