۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷

آیت الله شب زنده دار:

شورای نگهبان جلو نفوذی‌ها را می‌گیرد

شورای نگهبان جلو نفوذی‌ها را می‌گیرد

عضو فقیه شورای نگهبان گفت: دست شورای نگهبان از ابزارهایی که بتواند از جمهوریت، احکام اسلام و قوانین مملکت دفاع کند و جلو نفوذی‌ها را بگیرد خالی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، آیت الله محمد مهدی شب زنده دار در سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: مراکز چهارگانه‌ای که در قانون برای ما تعیین شده است می‌توانند تشخیص دهند که آیا نفوذی وجود دارد یا خیر.  

وی افزود: تحقیقات محلی شورای نگهبان نیز در این زمینه تاثیرگذار است و قانون هم در این باره وجود دارد.

آیت الله شب زنده دار تاکید کرد: علاوه بر اینها، حرف‌ها و استنباط هایی که اعضای شورای نگهبان از مجموع شواهد و قراین می‌توانند داشته باشند در حد امکان این توجه را می‌دهند که جلو نفوذی‌ها گرفته شود و با توکل به خدا چنین چیزی نخواهد بود.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم شورای نگهبان در پاسداری از شرع و قوانین و آراء مردم گفت: استمرار انقلاب وابسته به جایی است که برای جلوگیری از ورود نامحرمان فیلتر است، چه در قوانین و چه در افرادی که خدای ناکرده نفوذی باشند.

عضو فقیه شورای نگهبان تصریح کرد: مسئله نفوذ بسیار پراهمیت است؛ دشمنان اسلام و انقلاب همت بر آن گماشته اند که به هر وجهی نفوذ کنند، اما دست شورای نگهبان از ابزارهایی که بتواند از جمهوریت، احکام اسلام و قوانین مملکت دفاع کند و جلو نفوذی‌ها را بگیرد خالی نیست.

کد خبر 4033653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha