۱۷ آبان ۱۳۸۵، ۹:۳۷

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات؛

صدرنشین متوقف شد/ شکست سنگین یاران عنایتی و کعبی

در آغاز هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات تیم الامارات شکست سنگینی را برابر دبی محتمل شد و تیم های الوصل و النصر برابر حریفان خود تن به نتیجه تساوی دادند.

به گزارش خبرنگارمهر، آغاز هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات ، با توقف صدرنشین رقابت ها برابرالوحده همراه شد. تیم الوحده  که مهمان الوصل بود ابتدا با گل دقیقه 11 صالح المنهالی از حریف پیش افتاد و نیمه نخست را نیز با همین یک گل به پایان برد. در نیمه دوم میزبان بر روی دروازه الوحده فشار آورد و توانست در دقیقه 67 توسط محمد العنزی بازی را به تساوی بکشاند.تلاش دو تیم در ادامه بازی حاصلی در برنداشت و این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

تیم النصر که از وجود فرهاد مجیدی و آرش برهانی در ترکیب اصلی خود بهره می برد در خانه العین به نتیجه تساوی بدون گل رسید و با یک امتیازی که از این بازی به دست آورد به رده های میانی جدول رده بندی صعود کرد.

پر گل ترین بازی روز گذشته تقابل تیم های دبی و الامارات بود دیداری که ابتدا با گل دقیقه 30 رضاعنایتی به سود مهمان دنبال می شد.اما دبی در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست از شکست به پیروزی رسید. دودزی کواچی دو بار دردقایق 40 و 43 دروازه الامارات را گشود تا نیمه اول با پیروزی دو بر یک میزبان خاتمه یابد. در نیمه دوم بازی بیشتر در کنترل یاران عنایتی و کعبی بود اما بازهم این دبی بود که به گل رسید. این تیم در دقایق پایانی بازی به سه گل دیگر دست یافت تا شکستی سنگین در کارنامه سفید پوشان الامارت به ثبت برسد. ابتدا گریگوری دردقیقه 90 گل سوم را به ثمر رساند. وی یک دقیقه بعد اختلاف را به سه گل رساند ودرنهایت با گل  دقیقه 93 دودزی کواچی جشنواره گل دبی با پیروزی پنج بر یک به اتمام رسید.

در جدول رده بندی تیم الوصل با 12 امتیاز صدرنشین است و تیم های الوحده و دبی به ترتیب با 10 و 9 امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

کد خبر 403817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha