۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸

وزیر ورزش و جوانان:

یک هزار خانه ورزش روستایی در کشور راه اندازی می شود

یک هزار خانه ورزش روستایی در کشور راه اندازی می شود

زاهدان - وزیر ورزش و جوانان گفت: ۱۵۰ خانه ورزش روستایی در کشور وجود دارد که در تلاش هستیم در سال جاری به ۷ برابر که معادل یک هزار خانه ورزش روستایی است، افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ظهر امروز در نشست هم اندیشی مسئولان وزارت ورزش و جوانان، استاندار سیستان و بلوچستان و روسای فدراسیون های ورزشی کشور با هئیت های ورزشی استان سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مناطق محروم از سیاست های راهبردی دولت و وزارت ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به تکمیل سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری زاهدان تا دو سال آینده، افزود: این سالن یکی از نیازهای مبرم ورزش استان سیستان و بلوچستان است که تا ۲سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: توجه به سند چشم انداز توسعه ورزش و برنامه های شورای راهبردی برای ساختارمند کردن و تقویت زیربنای ورزش سیستان و بلوچستان امری ضروری و گامی در جهت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این استان است.

وی گفت: با تکمیل پروژه های نیمه تمام و حمایت از هئیت های ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح ملی و بین المللی فصلی نو در ورزش استان سیستان و بلوچستان رقم زده می شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش در روستاها افزود: در کشور ۱۵۰ خانه ورزش روستایی وجود دارد که در تلاش هستیم در سال جاری به ۷ برابر که معادل ۱۰۰۰ خانه ورزش روستایی است، افزایش پیدا کند.

سلطانی فر با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش جوانان تصریح کرد: ۴۵ خانه جوان فعال در کشور داریم و همچنین تعداد دفاتر مشاوره قبل از ازدواج نیز ۲۲۰ مورد است که تا پایان سال به ۵۰۰ مرکز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم میزان وام ازدواج از سه میلیون تومان به ده میلیون تومان افزایش یافته، خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان جوانترین استان کشور است و اقدامات دولت در این استان به ویژه در بخش جوانان مطلوب است.

وی تصریح کرد: وجود امنیت مطلوب در سیستان و بلوچستان باعث شده تا بسترهای توسعه بیش از گذشته در استان فراهم شود.

کد خبر 4039654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha