۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵

استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم توزیع ثروت و احداث پروژه های عادلانه در شهرستان دزفول

لزوم توزیع ثروت و احداث پروژه های عادلانه در  شهرستان دزفول

دزفول - استاندار خوزستان خواستارتوزیع ثروت و عدالت اجتماعی در شهرستان دزفول شد و گفت: باید در تمام بخش های دزفول بویژه مناطق محروم شهرستان شاهد توزیع عادلانه ثروت و احداث پروژه ها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان در دزفول اظهار کرد: دزفول از ظرفیت های عظیم خدادادی همچون زمین، خاک، آب و وسعت جغرافیایی بهره می برد که در کمتر نقطه ای از استان مشاهده می شود.

وی افزود: مردم شهرستان دزفول بایدبیش ازپیش همت کنند و از این نعمت هابه درستی استفاده کنند.

استاندار خوزستان کلنگ زنی پروژه مجتمع آبزی پروری دزفول را نمونه بارز شکرگزاری نعمت های خدادادی دزفول و مصداق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: شهرستان دزفول می تواند با توسعه شیلات و احداث چنین طرح هایی علاوه بر تولید و اشتغال در زمینه صادرات نیزعملکرد بی نظیری از خود به جای بگذارد.

شریعتی با تقدیر از سازمان آب و برق خوزستان، شیلات، جهادکشاورزی، فرماندار دزفول، نماینده دزفول در مجلس، سرمایه گذاران و سایر کسانی که برای این پروژه تلاش کرده اند، تصریح کرد: امیدوار هستیم به زودی شاهد کلنگ زنی سایر فازهای این طرح باشیم.

وی خواستار توزیع ثروت و عدالت اجتماعی درتمام نقاط شهرستان دزفول شد و گفت: باید در تمام بخش های دزفول به ویژه مناطق محروم شهرستان از جمله سردشت و شهیون با توجه به شرایط و موقعیت پروژه هایی تبیین و اجرایی شوند تا شاهد توزیع عادلانه ثروت در تمام نقاط این شهرستان باشیم.

استاندارخوزستان در پایان خواستارهمدلی و همکاری مسئولان درراستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شد.
 

کد خبر 4042863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha