۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷

دبیر دهمین جشن زیر سایه خورشید یزد:

استقبال مردم از برنامه‌های زیر سایه خورشید شگفت‌آور است

استقبال مردم از برنامه‌های زیر سایه خورشید شگفت‌آور است

یزد ـ دبیر دهمین جشن زیر سایه خورشید با اشاره به استقبال مردم از برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید گفت: این استقبال در بسیاری از شهرستان‌ها بی‌نظیر و شگفت‌آور است.

حجت الاسلام محمد سیدناصر حیدری اظهار داشت: خوشبختانه مردم یزد از برنامه حضور خدام رضوی در قالب جشن زیر سایه خورشید استقبال شگفت انگیزی داشتند.

وی افزود: امسال برای دهمین سال، استان یزد میزبان خدام رضوی است و مردم در دهه کرامت به استقبال از برنامه های معنوی این جشن می آیند.

حیدری از فراخوان تولیدات تصویری مردم از برنامه های حضور خدام رضوی در یزد خبر داد و گفت: حاضرین در برنامه های خدام رضوی می توانند آثار تولیدی خود را در قالب فیلم، عکس و دلنوشته شماره تلفن ۰۹۱۰۳۰۹۱۰۰۶ در شبکه های مجازی ارسال کنند.

وی افزود: در چهار روز ابتدای این جشنواره بیش از ۹۰ برنامه با حضور خدام رضوی در سطح شهرستان های استان یزد اجرا شد.

دبیر دهمین جشن زیرسایه خورشید یزد ادامه داد: اقدامات لازم برای برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید صورت گرفته است و امیدواریم امسال شاهد حضور علاقمندان بیشتری در این جشن باشیم.

وی ادامه داد: این جشن پنج‌شنبه ۱۲ مرداد و در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) همراه با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری و برای دهمین سال متوالی برگزار می شود.

کد خبر 4047354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha