۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۳

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی:

فرهنگ سازی برای بهینه‌سازی مصرف نیازمند همکاری ائمه جمعه است

فرهنگ سازی برای بهینه‌سازی مصرف نیازمند همکاری ائمه جمعه است

یزد ـ مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با اشاره به جایگاه و اثرگذاری ائمه جمعه گفت: برای فرهنگ سازی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی نیازمند همکاری ائمه جمعه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی یزدان پرست امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: وزارت نیرو در عین حالی که یک وزارتخانه تخصصی در حوزه برق و آب است، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در بخش فرهنگی انجام داده است.

وی با بیان اینکه دفتر فرهنگی وزارت نیرو، پیش از سال برنامه سال آینده را به تمام شرکت‌ها ارائه می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۷۰۰ امام جماعت و بیش از ۳۳۰ مسئول فرهنگی در سراسر کشور داریم.

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی در تمام شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، عنوان کرد: در طول سال برنامه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی برای تمام کارمندان و خانواده‌های آنها به ویژه برای فرزندانشان انجام می‌شود.

یزدان‌ پرست عنوان کرد: در حال حاضر تمام استان‌های ما در وضعیت فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و به صورت کامل مشخص است که نقاط ضعف و قوت هر استانی در حوزه مسائل فرهنگی و دینی در چه بخش‌هایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، استان یزد توانست شاخص‌ها و پارامترهای پیش‌بینی شده را در سطح بالایی کسب کرده و رتبه نخست کشور در زمینه برنامه‌های فرهنگی را به دست آورد.

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با بیان اینکه فعالیت‌ها و وظایف این شرکت از مهمترین و ضروری‌ترین نیازهای جامعه بشری است، گفت: آب و برق دو موضوعی است که زندگی مردم به آن وابسته است و واقعا بدون این دو عرصه، زندگی بسیار سخت است.

وی با تاکید بر اینکه باید در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی فرهنگ سازی شود، افزود: برای فرهنگ سازی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی نیازمند همکاری ائمه جمعه هستیم.

کد خبر 4051828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha