۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹

فرمانده انتظامی استان زنجان:

۵۳۱۶ درگیری و نزاع در استان زنجان رخ داده است

۵۳۱۶ درگیری  و نزاع در استان زنجان رخ داده است

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی چهار ماهه نخست سالجاری ۵ هزار و ۳۱۶ مورد نزاع و درگیری در استان زنجان رخ داده که بیشتر این نزاع ها فردی بوده است.

سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به نزاع و درگیری در استان زنجان طی چهار ماهه سالجاری اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی ۵ هزار و ۳۱۶ مورد نزاع و درگیری در استان رخ داده که بیشتر این نزاع ها فردی بوده و دسته جمعی انگشت شمار بوده است. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه نزاع و در گیری فردی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش و نزاع جمعی ۷۶ درصد کاهش داشته است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه طی چهار ماهه سال ۹۶ چهار مورد قتل در استان زنجان اتفاق افتاده که سه مورد از این قتلها کشف شده و در بحث قتل رتبه ۳۰ کشوری را داریم. 

آزادی گفت:  ایجادآرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس  است و امروز ناجا با اقتدار تر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد.

وی  تاکید کرد: نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرایم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق و سرقت ها، خوب عمل کرده که این نشان از اقتدار و توانمندی بالای پلیس است.

آزادی افزود:افراد مذهبی کمتر به سمت خلاف می روند ودر این راستا باید برنامه های مذهبی در جامعه باید ترویج و تقویت شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد:مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاکسازی مناطق آسیب پذیراز برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است و در راستای تحقق این ماموریتها  ناجا در سال جاری برنامه های مدون را تدوین کرده است. 

کد خبر 4053300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha