۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه:

سفیر روسیه هفته آینده به کرمانشاه سفر می‌کند

سفیر روسیه هفته آینده به کرمانشاه سفر می‌کند

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: به منظور ارتقا سطح روابط اقتصادی، سفیر روسیه به همراه هیئت اقتصادی هفته آینده به کرمانشاه سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان کاشفی امروز چهارشنبه در مراسمی که به عنوان روز خبرنگار در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه جایگاه خبرنگار در ایران خیلی شناخته شده نیست در حالیکه سیر حرکت کامل و اثرگذاری دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه بیان کرد: استان کرمانشاه هنوز به مسیر توسعه مشخص خود دست پیدا نکرده و کار از دولت انتظار داشته باشیم که بر مشکلات فائق آید بعید است این انتظار محقق شود.

وی افزود: دولت نمی‌تواند اشتغال ایجاد کند، دولت مگر چکاره است! الان هم بوروکراسی عجیب ادارات، نفس فعالان را بریده است.. دولت باید به بخش خصوصی کمک کند، متأسفانه همه نگاه ها در استان کرمانشاه به دولت است.

کاشفی در ادامه گفت: برای فائق آمدن بر مشکلات، هیچ راهی نداریم غیر از اینکه اجماع عمومی درست کنیم، بعدی که در علت بیکاری مغفول مانده مشکل فرهنگی است، برای کاهش بیکاری بیست درصدی باید سخت کوشی را پرورش دهید.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: تشکل‌های قوی از میان رسانه ها کمتر دیده شده و پیشنهاد می‌شود رسانه های استان با تشکل سازی و انسجام از نیروهای اثرگذار باشند.

وی از حضور سفیر روسیه در کرمانشاه طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به عزم ایران و روسیه برای ارتقا سطح روابط اقتصادی، هیئت اقتصادی متشکل از رایزن اقتصادی و چند شرکت بزرگ از روسیه در استان حضور خواهند یافت.

کاشفی از اعزام هیئت تجاری استان به مسکو در تاریخ بیستم شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: امید داریم روسیه را به جرگه طرفهای تجاری خودمان اضافه کنیم.

وی همچنین از حضور شرکت سرمایه گذار آلمانی به استان کرمانشاه در مهر ماه امسال خبر داد و گفت: ما در حوزه سرمایه گذاری خیلی نسبت به آنچه در دنیا متداول است، بیگانه هستیم.

کد خبر 4054065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha