۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹

آیت الله اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه:

رفتار نمایندگان در مراسم تحلیف عزت ملی را مخدوش کرد

رفتار نمایندگان در مراسم تحلیف عزت ملی را مخدوش کرد

قم - امام جمعه قم گفت: در مراسم تحلیف شاهد رفتار ناگواری از سوی برخی نمایندگان بودیم که عزت ملی را مخدوش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس شهر قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به حاشیه‌های مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مراسم شاهد رفتارهای ناشایستی از سوی برخی نمایندگان بودیم که عزت ملی را مخدوش کرد.

وی با بیان اینکه مجلس ما باید مجلس امثال مدرس بزرگ و مظهر عزت باشد، افزود: این رفتار نمایندگان باید معالجه شود و هر آنچه که موجب مخدوش شدن عزت اسلامی ما می‌شود پذیرفتنی نیست.

دولت جدید باید متعهد به آرمان‌ها باشد

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دامه با اشاره به آغاز به کار دولت جدید بیان داشت: دولت جدید باید اسلامی، انقلابی و متعهد به آرمان‌ها باشد و به نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری دغدغه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه جدید آمریکا علیه ملت ایران بیان داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که تهدیدها و تحریم‌های جدیدشان موجب هراس ایران نخواهد شد و این سلسله تحریم‌های جدید نیز به شکست می‌انجامد و ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان خواهند ایستاد.

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تقویت صنایع کوچک و متوسط بیان داشت: امروز باید واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که در حالت رکود هستند و مشکلات بسیاری دارند احیا شوند چرا که این واحدهای تولیدی در زمینه اشتغال نقش موثری دارند.

کد خبر 4055957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha