۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۴

۲۵ مرداد در دانشگاه تربیت مدرس؛

ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

از ۴۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی در «ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» قدردانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشمند سفیدی دبیر ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی، گفت: «جایزه تعالی در روابط عمومی» بر اساس الگوی سرآمدی در روابط عمومی به روابط عمومی‌هایی تعلق می‌ گیرد که حداقل ۵۰ درصد امتیاز ممکن از یک هزار امتیاز را کسب کند و جایگاه آن در نحوه تجلیل بر اساس امتیاز کسب شده تعیین می‌شود، به گونه‌ای که دریافت امتیاز بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ امتیاز به کسب نشان تعالی ۴ ستاره، و کسب ۵۵۰ تا ۸۵۰ امتیاز به بالا به دریافت تندیس منجر می‌شود.

سفیدی افزود: امتیاز هر روابط عمومی بر اساس ارزیابی و ممیزی تعیین می‌شود و قرار است ممیزی از روابط عمومی‌های داوطلب تا بیستم مرداد با حضور ۹۰ صاحبنظر، استاد و محقق روابط عمومی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن نیز به روابط عمومی‌ها برای آگاهی از وضعیت خود و اصلاح امور اعلام می‌شود، تصریح کرد: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبه ‌ها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد.

دبیر ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی تعالی خواهی را مقدمه پیشرفت و رسیدن به جایگاه رفیع در روابط عمومی قلمداد کرد و افزود: چهارشنبه ۲۵ مردادماه در تالار شهید مطهری در دانشگاه تربیت مدرس که با حضور ۳۰۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری ۲ کارگاه آموزشی برای تبیین و آموزش مفهوم تعالی و سرآمدی روابط عمومی، علاوه بر روابط عمومی ‌های سرآمد، از «مدیران تعالی‌گر ارتباط» نیز تقدیر خواهد شد.

وی سرآمدی و تعالی را یک بسته ترکیبی اعم از رویکردها، عملکردها و ساختارها دانست که می‌تواند روابط عمومی ‌ها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.

سفیدی با تقدیر از روابط عمومی‌های داوطلب، گفت: هم اینک ممیزی از روابط عمومی‌های داوطلب در سراسر کشور در حال انجام است.

کد خبر 4057345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha