۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۱۷

سلطانی فر پس از حضور در مجلس:

نشست خوبی با نمایندگان داشتیم/ همه باید به توسعه ورزش کمک کنند

نشست خوبی با نمایندگان داشتیم/ همه باید به توسعه ورزش کمک کنند

وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در نشست با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر پس از حضور صبحگاهی اش در مجلس شورای اسلامی در توضیح موارد مطرح شده در این نشست گفت: از ساعت هفت و نیم صبح با نمایندگان عضو فراکسیون ورزش که همیشه حمایت خوبی از ورزش داشتند جلسه ای داشتیم که برخی وزاری پیشنهادی دیگر هم دعوت شده بود تا با همفکری بتوانیم برای خدمت به ورزش کشور برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه در این نشست وزرای پیشنهادی کشور، فرهنگ، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان نیز حضور داشتند ادامه داد: در این جلسه در مورد مسائل مختلف ورزش و نحوه همکاری مباحث مهمی مطرح شد و ما هم وضعیت ورزش کشور را تشریح کردیم. 

مسعود سلطانی فر خاطر نشان کرد: در جهت همگرایی و هم افزایی برای استفاده از امکانات بیشتر کشور جهت توسعه ورزش کشور به جمع بندی رسیدیم. امیدوارم اینگونه نشست ها به صورت فصلی و مداوم برگزار شود تا در سایه همفکری موجبات رشد و توسعه ورزش کشور فراهم شود.

وزیری پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای دولت دوازدهم در پایان گفت: فکر می کنم فضایی که در مجلس وجود دارد بسیار خوب و صمیمی است و به امید خدا با این فضای صمیمی و دلسوزی که وجود دارد، همه وزاری پیشنهادی رای اعتماد را کسب کنند و برای آغاز به کار دولت دوازدهم شرایط خوبی فراهم شود.

کد خبر 4058415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha