۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبر داد:

جمع‌آوری بیش از یک هزار و۸۹۰ انشعاب غیرمجاز برق در کرمانشاه

جمع‌آوری بیش از یک هزار و۸۹۰ انشعاب غیرمجاز برق در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از جمع‌آوری بیش از یک هزار و ۸۹۰ انشعاب غیرمجاز در استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، محمد مرادی انشعبابات غیرمجاز را یکی از مشکلات شرکت‌های توزیع برق دانست که سهم بسزایی در ایجاد تلفات انرژی دارد.

وی درخصوص فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه مقابله با انشعبات غیرمجاز اظهار کرد: از ابتدای امسال در کل استان بیش از ۱۸۹۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق جمع آوری شدهکه  بخشی از این موارد پس از طی مراحل قانونی به انشعاب مجاز تبدیل می شوند.

وی گفت: همچنین از ابتدای تیرماه تا کنون با برگزاری ۱۲ مانور جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز بیش از ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان قطع شده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بسیاری از این انشعاب‌های غیرمجاز در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین اتفاق افتاده است.

مرادی از پیامدهای وجود انشعابات غیرمجاز هم یاد کرد و افزود: انشعابات غیرمجاز نه تنها اتلاف برق را به همراه دارد، بلکه باعث تاثیرات منفی در شبکه توزیع برق می شود که می توان به کاهش کیفیت برق، افزایش نارضایتی مردم، آسیب دیدن تاسیسات شبکه‌های توزیع نیروی برق، کاهش سطح ایمنی و افزایش غیرمهندسی ظرفیت تاسیسات اشاره کرد.

وی گفت: قطع انشعابات غیرمجاز تاثیر مستقیمی در کاهش پیک مصرف و  تلفات برق داشته و همچنین درصد وصول مطالبات شرکت نیز افزایش پیدا کرده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه روند برگزاری مانورها تا پایان سال ادامه دارد، گفت: امیدواریم با این روند درصد تلفات نیروی برق بسیار کمتر شود.

مرادی از مردم استان کرمانشاه نیز خواست مشاهده انشعابات غیرمجاز را با شماره ۱۲۱ (حوادث و اتفاقات برق) در میان بگذارند.

کد خبر 4059600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha