۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱

از امروز در تهران؛

تیم ایثار قم وارد لیگ کاراته دختران کشور می‌شود

تیم ایثار قم وارد لیگ کاراته دختران کشور می‌شود

قم - تیم کاراته ایثار قم از امروز در تهران وارد لیگ کاراته دختران کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کاراته دختران استان قم با نام ایثار در فصل جدید لیگ کاراته دختران کشور در رده‌های خردسالان، نونهالان و جوانه (جوانان) کار خود را از امروز پنج‌شنبه در تهران آغاز می‌کند.

ایثار قم که در ۲ سال اخیر نیز در رقابت‌های لیگ کاراته دختران کشور حضوری جدی داشته است امسال نیز با ترکیبی از کاراته کاهای آینده دار و نونهال و نوجوان وارد این مسابقات شده و به دنبال تجربه اندوزی در این مسابقات است.

ترکیب تیم کاراته قم در این مسابقات در کاتای خردسالان شامل زهرا اخویان، فاطمه اخویان، ملیکا محمد زاده، نازنین صفری و نگین پیشوایی و در کاتای نونهالان شامل فاطمه قازان، نرگس فدایی و فاطمه حسنی است.

در بخش کومیته و در لیگ جوانه که به رده سنی نوجوانان اطلاق می‌شود ریحانه شمس اللهی، حانیه محمدی، مهدیس امیری، مائده مؤمنی ، نگین دریس، مبینا ابرقویی و فاطمه جمالی‌زاده برای ایثار قم روی تاتامی خواهند رفت.

تیم کاراته ایثار قم در بخش کاتا با مربیگری آرزو شریفی و در بخش کومیته با مربیگری محدثه اخویان وارد این مسابقات می‌شود البته ۲ کاراته کای قمی نیز در این مسابقات در ترکیب تیم شهرداری سمنان حضور دارند که این ۲ دختر قمی مطهره کریمی و رضوان نوری نام دارند.

هفته اول لیگ‌های کاتای خردسالان، نونهالان، جوانه‌ها و آینده سازان روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه و لیگ‌های کومیته جوانه و آینده سازان روز جمعه ۲۷ مردادماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 4061600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha