۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹

امام جمعه مهریز:

مدیران با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر به امور مردم رسیدگی کنند

مدیران با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر به امور مردم رسیدگی کنند

یزد ـ امام جمعه مهریز گفت: مردم از مسئولان و دولتمردان انتظار دارند و آنها باید با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر به امور مردم رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا محی الدینی در خطبه های امروز نمازجمعه مهریز با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر قرار گرفته ایم، اظهار داشت: این دو شهید والامقام از خدمتگزاران واقعی مردم بودند و مردمی بودن آنها هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

وی بیان کرد: مردم خواستار رئیس جمهورو دولتمردان مردمی هستند تا علاوه بر درک و حس مشکلات مردم، در راستای رفع این مشکلات بکوشند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: مهمترین درخواست مردم از مسئولان و دولتمردان، پیگیری برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

وی اظهار امیدواری کرد: مسئولان نظام با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر برای رسیدگی به مطالبات مردم و احقاق حقوق آنها تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ادوار مختلف بیان کرد: دشمن تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی را در رأس کار خود قرار داده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در مورد نفوذ دشمن هشدار داده اند و همگان باید در برابر توطئه نفوذ هوشیارانه عمل کنند.

محی الدینی همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی را گرامیداشت و جنایت های داعش را حاصل حمایت های آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها دانست.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: قصاوت این اشرار و تروریست ها در منطقه ادامه دارد و امیدواریم با یاری خداوند متعال و دلاوری دلاورمردان مدافع حرم، هرچه سریعتر ریشه این جنایتکاران که به اسم اسلام جنایت می کنند، خشک شود.

وی تاکید کرد: شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به مبارزه با یزیدان زمان پرداخته اند و به طور قطع دست یاری خداوند با آنهاست.

کد خبر 4062473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha