۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۱۵

مدیرکل بهزیستی یزد:

۹دستگاه موظف به همکاری با بهزیستی برای رفع آسیب‌های اجتماعی هستند

۹دستگاه موظف به همکاری با بهزیستی برای رفع آسیب‌های اجتماعی هستند

یزد - مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به لزوم شناسایی و رفع آسیبهای اجتماعی گفت: بهترین راه کنترل آسیبها، پیشگیری است و ۹ دستگاه موظف به همکاری با بهزیستی برای رفع آسیبهای اجتماعی شده اند.

جلیل عفتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه لازم است برای داشتن جامعه ای سالم از بروز آسیب ها پیشگیری شود، اظهار داشت: بهزیستی استان یزد، برنامه های پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی را به نحوی طراحی کرد که همه مردم استان را زیر پوشش قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه منافع پیشگیری از هر آسیبی همه اقشار جامعه را منتفع می کند، بیان داشت: در موضوع پیشگیری از طلاق و آسیب ‌های اجتماعی تمام مردم را تحت پوشش قرار دادیم و این سازمان، در بخش پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی فعالیت‌ های گسترده ای را برای جامعه هدف و تمام افراد جامعه ارائه می‌ دهد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با تاکید بر لزوم به کارگیری و بهره مندی از تمام ظرفیت ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد: باید در این زمینه از ظرفیت روحانیون، تشکل های مردم نهاد، مشارکت خیران و با اولویت بندی طرح ها اقدام کرد.

وی با اشاره به اهمیت ممقابله با آسیب های اجتماعی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی باید یک به یک بررسی و با برنامه ریزی مناسب برای رفع آنها اقدام شود.

عفتی با بیان اینکه بهزیستی در برنام ششم توسعه به عنوان یک سازمان محوری در رفع آسیب های اجتماعی معرفی شده است، تصریح کرد: ۹ دستگاه نیز موظف به همکاری با بهزیستی در این زمینه هستند که خوشبختانه برنامه های علمی و تخصصی در این زمینه وجود دارد و تنها نیاز به همکاری و تعامل دستگاه ها برای اجرا است.

کد خبر 4062574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha