۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد:

واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات در بهین‌یاب ثبت‌نام کنند

واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات در بهین‌یاب ثبت‌نام کنند

یزد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به آغاز به کار دوباره سامانه بهین‌یاب گفت: واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب نام‌نویسی کنند.

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اختصاص تسهیلات طرح رونق تولید برای حمایت از واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در دستور کار دولت و وزارتخانه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نرخ بازپرداخت این تسهیلات در حال حاضر ۱۸ درصد برای حمایت از تولید و رونق تولید در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، ادامه داد: تمام واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد همپچنین واحدهای معدنی استان می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات در سامانه بهین یاب نام نویسی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر اینکه تسهیلات طرح رونق تولید تنها به واحدهایی که مشکل نقدینگی دارند، تعلق می گیرد، عنوان کرد: تسهیلات طرح رونق تولید در دو بخش سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به واحدهای متقاضی تخصیص می یابد که پس از بررسی از سوی کمیته های تخصصی کاررگوه تسهیل و رفع موانع تولید تخصیص خواهد یافت.

وی، هدف از پرداخت این تسهیلات از سوی دولت را کمک به حفظ و ایجاد اشتغال، افزایش تولید بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط همچنین راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی و صنعتی ذکر کرد و بیان داشت: در سال جاری دولت برای اجرای این طرح مبلغ ۲۰ هزار میلیارد در نظر گرفته است.

کد خبر 4062584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha