۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۱۲

رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران:

مدیران روابط‌عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند

مدیران روابط‌عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند

زنجان- رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران گفت: مدیران روابط‌عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند.

به گزارش  خبرنگار مهر، محمد آقاسی بعد از ظهر سه شنبه در سمینار آموزشی آشنایی با افکار عمومی افزود: باید معیارهای موفقیت را شناخت و قبل از این شناخت فرد باید موقعیت فعلی و موقعیتی را که به دنبال آن است، را بشناسد.

وی اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها به انواع روابط‌عمومی سودمحور، روابط‌عمومی بحران و روابط‌عمومی تبلیغی، تقسیم می‌شود و در این میان روابط‌عمومی سودمحور، روابط‌عمومی است که در راستای جذب مخاطب و مشتری بیشتر فعالیت می‌کند تا سود و منفعت بیشتری را به سازمان تابعه خود برساند.

رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران گفت: مدیر روابط‌عمومی بحران، فردی است که تا وجود تنشی، فعالیت و تحرکی از او دیده نمی‌شود و حتی بعد از تنش‌ها تحرکی از او دیده نمی‌شود و مدیر روابط‌عمومی تبلیغی نیز فردی است که بنر و پوستر زیادی را بدون در نظر گرفتن ‌ذائقه افراد، ارائه می‌کند.

آقاسی تاکید کرد: روابط‌عمومی‌ها کارکردهای متفاوتی دارند و باید فلسفه وجودی هر کدام شناخته شود و روابط‌عمومی‌ها نیز باید بتوانند اجزای کل سیستم را پشتیبانی کنند.

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های سنتی هنوز به دنبال استفاده از کاغذ هستند که باید به سمت دو فضایی شدن حرکت کنند ولی روابط‌عمومی ایده‌آل فردی است که تعامل را با چشمان باز و با پژوهش نسبت به شناخت محیط پیرامون داشته باشد.

رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران ابراز کرد: باید کرامت انسانی را مدیر روابط عمومی مد نظر قرار دهند و این فرد باید خاصیت تبادلی داشته و نگرش درون‌سیستمی داشته باشد.

آقاسی ابراز کرد: مدیران روابط‌عمومی باید در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند و رضایت‌محوری، خلاقیت‌محوری، موید نظام شهروندی بودن، دانش‌محوری، قدرت بازاریابی، دوفضایی، حقیقت‌محوری از دیگر ویژگی‌های روابط‌عمومی برتر است.

کد خبر 4066690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha