۷ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۱۷

گواردیولا: لیگ انگلیس سخت‌ترین لیگ دنیا نیست

گواردیولا: لیگ انگلیس سخت‌ترین لیگ دنیا نیست

پپ گواردیولا معتقد است لیگ انگلیس زمانی سخت‌ترین لیگ دنیا می‎شود که تیم‌هایش در لیگ قهرمانان وضعیت خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی، معتقد است لیگ برتر انگلیس هنوز چند سطح تا تبدیل شدن به سخت‌ترین لیگ دنیا فاصله دارد.

پپ که دومین سالش به عنوان سرمربی تیم انگیلسی را آغاز کرده پیش از این در بارسلونا ۳ عنوان قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورده و با بایرن مونیخ هم ۳ بار قهرمان بوندسلیگا شده است.

او اما با اشاره به رکورد ضعیف تیم‌های لیگ برتری در لیگ قهرمانان اروپا مدعی شده این لیگ سخت‌ترین لیگ دنیا نیست: می‎دانم دوست دارید جواب من این باشد «تبریک، این سخت‎ترین لیگ است، بیشترین تماشاگر را دارد». البته که لیگ برتر انگلیس لیگ سختی است، بسیار سخت. اما نظر من این است که بازی کردن در سانتیاگو برنابئو، نیوکمپ یا بازی مقابل بیلبائو و سویا هم آسان نیست.

پپ در ادامه گفت: در سال‌های اخیر تیم‌های زیادی از اسپانیا به لیگ قهرمانان و یورولیگ رسیده‌اند و قهرمان هم شده‌اند. مثل ۳ دوره قهرمانی سویا در یورولیگ. وقتی این اتفاق برای لیگ برتر هم بیفتد آن وقت این لیگ هم به همان اندازه سخت می‌شود. یعنی زمانی که ۵ تیم در لیگ قهرمانان داشته باشد که بتوانند پیشروی زیادی در آن تورنمنت داشته باشند. برای این که لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیا شود اول باید این قدم‌ها را بردارد.

کد خبر 4072098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha